• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.

*tyksiityksii...nytkiinytkii..*

Arvaas mitä:rolleyes:

Mä kerron, mä kerron!!*hihkuu malttamattomana ennenkuin ehdit sanoa kissaakaan*

Mäsainsenyhdenkiinnijasittenistutettuajasittenmemolemmattahdottiinhaluttiinjasurrattiinjaonnistuttiinvaikkameinasleipoakiinni*ufopääkkönen*muttalopputulostyydyttäämolempiaenemmänkuinhyvin!!!(y):love:

Päivän hyvä työ:)(y)*huokaisee onnellisena*
 
Paavo Pesusieni kuivalla maalla. Nelosella
19:00 - 20:58
IMDb 6.1

(SpongeBob Movie: Sponge Out of Water, The 2015). Kun merirosvo Purilaisparta varastaa Ravunkuori-pikaravintolan rapupiirasten ohjeen, Paavon on pakko lyöttäytyä yhteen vihollisensa Planktonin kanssa. Yhdessä he nousevat merenalaisesta Tangalasta kuivalle maalle ja kohtaavat merirosvon apunaan aikakone ja supervoimat. Suomenkielisen version äänirooleissa: Antti L. J. Pääkkönen, Pasi Ruohonen, Jenni Sivonen, Rauho Ahonen, Antti Pääkkönen ja Markus Bäckman. Ohjaus: Paul Tibbitt.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777

*tyksiityksii...nytkiinytkii..*

Arvaas mitä:rolleyes:

Mä kerron, mä kerron!!*hihkuu malttamattomana ennenkuin ehdit sanoa kissaakaan*

Mäsainsenyhdenkiinnijasittenistutettuajasittenmemolemmattahdottiinhaluttiinjasurrattiinjaonnistuttiinvaikkameinasleipoakiinni*ufopääkkönen*muttalopputulostyydyttäämolempiaenemmänkuinhyvin!!!(y):love:

Päivän hyvä työ:)(y)*huokaisee onnellisena*
sano ennemmin sana kerrallaan. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä