No siihe haamuu sai kyllä olla viivalasit voimakkuuksilla päässä, ite en kyllä edes haamuksi laskenut! Toki nyt ku tietää että siinä VOIS näkyä niin hetihän siinä näkyy.
Kyllähän siinä jotain pientä kuultaa.Mul on nyt menossa kp 24/27-32 tein apteekin clearblue plus testin. Pitäiskö viivan olla jo tummempi? Siinä juuri ja juuri näkyy jotain. Varmaan viivan paikka. Mul on tää kirous saada kaikenlaisiin testeihin viivanpaikka. Näkeekö kukaan tuossa testissä pystyviivaa? Onkohan mulla mahkuja vielä saada kunnon viivat?
http://aijaa.com/ymfTzC
Mun silmiin ei ihan vielä plussa. Saattaapi silti olla plussa tuosta jo parin tunnin päästä, ja mennä ohitse ihan huomaamatta. Ei muuta ku lemmiskelyä kehiin.Osaakohan joku kokeneempi kertoa että onko tää nyt ovisplussa vai ei? Mun mielestä toi toinen viiva oli ehkä aavistuksen vaaleampi.. Ekaa kertaa koitan ovista bongata ja tää oliki oletettua vaikeampaa
Ku toinen viiva on jo aika tumma mutta mietin että voiko olla vielä esim huomenna vahvempi..
Ei voi, mun mielestä, aattelin soitella tänään neuvolaan aikaa <3
Kiitos vastauksesta Mulla siis kyllä ovisoireet on nyt ja mietin just että jos alan vahvempaa vielä odotteleen niin menee vielä ohi..Mun silmiin ei ihan vielä plussa. Saattaapi silti olla plussa tuosta jo parin tunnin päästä, ja mennä ohitse ihan huomaamatta. Ei muuta ku lemmiskelyä kehiin.
Minä en ole saanu siihen mitään. Ja ihan aiheestakin sit. En edes kuivuttuaan.Täältä voisin saada apua hätääni! Tein eilen dpo10 2h pidätyksellä hätäiseen tietty testin. No siihen ilmesty roskishaamu. Valkosella taustalla valoa vasten kun kyttää ni kyllä siellä näky jotain... kyseessä oli pregcheck liuska. Oon käyttäny niitä kauan ja en
koskaa saanu mitään viivaa jos en sitte oo ollu paksuna. (Km viime huhtikuussa). Naise rakkaat auttakaa hölmöä. Ootteko te saanu viivannpaikkoja tällä testillä?
Ylihuomenna olisi odotettavissa jos kierto pysyy tuossa totutussa. Eli huomenna kp25/25 (kierron vika päivä). Jos alkaisi huomenna, jäisi kierto 24 päivän mittaiseksi.Jopas täällä plussia vilisee. Mahtavaa. Mä käytin kaikki testit, puhtaat negat kaikkiin. Menkat pitäs ylihuomenna alkaa. Toivottavasti tulee ajallaan. Vähä pelkään, että kierto venyy..kun ei ole vielä mitään lisääntynyttä valkovuotoa tai tuhrua mitä yleensä tässä vaiheessa jo ollut. Nyt siis kp 24/25 . Vai pitäskö mun muuten menkat alkaa jo huomenna? Nyt tuli blackout. Kalenteri näyttäää ylihuomista. Ovis oli kp12.
Tuli tästä mieleen, kun mieliteoista tuli puhe, että mä olen pistänyt merkille kierronvaiheiden mieliteot. Kierron ihan lopussa ja kierron alussa kuukautisten aikaan makean himo on aivan kohtuuton. Suklaa nyt erityisesti, mutta hedelmätkin maistuu ihan super hyviltä.Vau, kylläpä on paljon viivoja sadellut vuorokauden sisään, hurjasti onnea kaikille!!!
Aattelin huomen aamulla testata josko viiva olisi taas hieman lisää väriä saanut..
Kertookohan tämä mistään, mu ostoskuitti olisi tässä yks päivä tämmöinen;
Geisha suklaalevy
Raskaustesti
Raskaustesti
Appelsiini leivoskeksi(nämä ei tosin minulle)
Lion white suklaapatukka 2 kpl
Irtosnacks(sisälsi pähkinöitä)
Suklaakaurakeksi
Ei siis mitään muuta, maidot ja leivät jäi kauppaan
Oiskohan nämä mielitekoja...
Ja kun päätin jo että mun paino ei taas nouse 20kiloa...kröhöm..
Toki syön terveellisesti eikä nuo yhdessä illassa mene, ehkä, mutta silti, tuntuu että kävelin ihan horroksessa kaupassa, ajattelematta mitä oikeasti tarvitaan..
Niinpä. Kovin hitaasti aika kuluu. Ja seuraavas kierrossa mies on reissussa ovisaikaan..joten, eipä tarvii piinailla sillonkaan.Alkaispa nyt ees uus kierto.