Joo mulla meni tossa pari viimeisintä kiertoa niin et en jaksanut stressata enkä edes testaillut ku odotin vaan kuukautisia. Ja sieltä ne tulikin ja huomasin et pettymys oli paljon pienempi ku se et alan testaa negoja hirveesti aikasemmin. No nyt sit näistä kaikista oireista ja vielä et kuukautiset "myöhässä" ni päätin testata. Vielä koko yön näin unta positiivisesta testistä vaikka osasin melkein arvata ton tuloksen. Ja kyllähän se tiputti aika kovaakin kun ekaa kertaa oikeesti koskaan itkin vessassa piilossa esikoiselta sitä kuinka epäonnistunut oon. Mut joo toivottavasti se itsellekin vielä plussa pärähtää ja sulle myös!! <3 ja toivottavasti pian!!@prinsec toi kuulostaa niin tutulta. Mulla tosiaan eka yrityskierto venyi yli kahdella viikolla ja kerran olin näkevinäni muka haamuakin ja oli vaikka mitä oireita. Vuorotellen epätoivo kuinka mun kroppa näin heti pettää mut ja toisena hetkenä toivo jos sittenkin olisin raskaana. En olisi ikinä uskonut olevani niin iloinen kun menkat vihdoin alkoivat. Mulla ikää 31v niin tietty sitä jo kuvittelee kaikkea laskevasta hedelmällisyydestä jne. Eiköhän ne plussat sieltä vielä molemmille tule ja sitä ennen saa syödä lohdutukseksi jätskiä
Joo mulla kans eilen kp 22/25 oli nega. Menkkoja odotellessa siis.Tyhjä arpa tännekin 28/31.
http://aijaa.com/afUHeL
No äläpä..Joo mulla kans eilen kp 22/25 oli nega. Menkkoja odotellessa siis.
Kyllä mä näen hennon viivantässä vielä yks kuva..näkeekö kukaan mitään?
Kyllä siinä jotain näkyytässä vielä yks kuva..näkeekö kukaan mitään?
Hento viiva näkyy! Vahvistumisiatässä vielä yks kuva..näkeekö kukaan mitään?
Onnea. Ei ne sitte ollutkaa kuviteltuja oireita
Nii eli sä hämäsit, eikä se mikään tyhjä arpa ollutkaa eilenMieva, olihan siinä eilisessä puikossa haamuilua havaittavissa.
Onnea