On vähän ajatukset männeet tänään ihan omia polkujaanMie olin jo ihan
On vähän ajatukset männeet tänään ihan omia polkujaanMie olin jo ihan
Aha,mie että sie oot ihanOho miten toi biisi tuli tohon?? Piti olla ihan toinen biisi!!! Mikkää taas onnistu tänään
Mie luvin että haluut Ellun kroppaan hieroo niitäHaluisin hieroo niitä jonkun muun vartaloon
Mäkin luulin ensiks ja olin jo ihan intopiukeena täällä valmistautumassa...Mie luvin että haluut Ellun kroppaan hieroo niitä
Höh,mikä pettymysMäkin luulin ensiks ja olin jo ihan intopiukeena täällä valmistautumassa...
Luulen että ellu haluis softyn hieromaan niitä itteensä....mää kun tykkään enempi hieroo niitä miespuolisiin...sorge vaan elluHöh,mikä pettymys
Mimmosii lukihäiriöisii te oikeen olette kun saatte jonkun muusta ellun
Noh ihan tämmösiä tavan tallukoitahan myöMimmosii lukihäiriöisii te oikeen olette kun saatte jonkun muusta ellun
No se kyllä tiedetäänNoh ihan tämmösiä tavan pervopirkkojahan myö
Moikka ootko jo runkannu tänään?
Sä et oo kyllä todellinen ollenkaan. Tollasia ei voi olla.Moikka moi
Yöllä yhdesti ja aamulla toisen kerran, iltarunkku runkkaamatta vielä, kiitos kysymästä
Eli mitä?
Sä et oo kyllä todellinen ollenkaan. Tollasia ei voi olla.
Enhän mä sitä kysynyMie oon varattu, valitan
Mä kutsun niitä grillitassuja aina hikitassuiks, noku mitäs näyttävät niin hikoilevaisilta ainaJuustotaskuja ja ei prkl tietenkää ollu
Ostin grillitassuja, ei oo ollenkaan sama asia, mutta otinpahan vaan, meinasin kebabinkin tuohtuneena hakia, mutta säästin sen parempaan hetkeen.
Kyl voi.Sä et oo kyllä todellinen ollenkaan. Tollasia ei voi olla.
Missähän Paula muuten on? On ollut jo monta päivää hiljaa, ettei vaan oisi tyyntä myrskyn edellä
En mää sitä runkkausta tarkottanuKyl voi.
Sää tietysti kävit laittamassa sen jonkun perunapellon laitaan nippusiteillä kiinni aidantolppaan
Illalla ja aamulla.En mää sitä runkkausta tarkottanu
Eiku tarkotin että rättis ei voi olla oikea.Illalla ja aamulla.
Jaa kui?Eiku tarkotin että rättis ei voi olla oikea.