Miulle kyllä kelpaa. Söin aamulla, päivällä ruoan kanssa ja nyt piti ottaa kahvin kyytipojaksi .
Miulle kyllä kelpaa. Söin aamulla, päivällä ruoan kanssa ja nyt piti ottaa kahvin kyytipojaksi .
Eli oot jo testannut ja huomannut tehon erittäin hyväksi?Mun pihassa ei sammalta kasvele
Joo niin mullekin...tohon tulee vähän jo himoMiulle kyllä kelpaa. Söin aamulla, päivällä ruoan kanssa ja nyt piti ottaa kahvin kyytipojaksi .
Meinasin sanoa jotakin mutta en sanokaan.Toihan näytti varsin tehokkaalta toiminnalta. Aiotko kokeilla omassa, salaisessa, puutarhassas tuota menetelmää?
Varmaan juuri nyt on otollinen kuun asento, vuorovesi, tuulen suunta, lämpötila, ilman kosteus johonkin viljelylle. Ei ehdi ees palstailemaan .Missähän Paula muuten on? On ollut jo monta päivää hiljaa, ettei vaan oisi tyyntä myrskyn edellä
Parempaa kahvin kanssa kuin ikinä mikään pulla.Joo niin mullekin...tohon tulee vähän jo himo
No tämäpä just! Ihan parastaParempaa kahvin kanssa kuin ikinä mikään pulla.
Meinasin jottain sannoo Paulasta,mut parempi ehkä jättää kuitenkin sanomattaMissähän Paula muuten on? On ollut jo monta päivää hiljaa, ettei vaan oisi tyyntä myrskyn edellä
Eli mitä?Kaupassa pitäisi kävästä, epäilenpä, että siellä ei ole taas sitä mitä olen sieltä hakemassa
Moikka ootko jo runkannu tänään?Kaupassa pitäisi kävästä, epäilenpä, että siellä ei ole taas sitä mitä olen sieltä hakemassa
Annas kun arvaan...sulla on Paulaa ikävä?Meinasin jottain sannoo Paulasta,mut parempi ehkä jättää kuitenkin sanomatta
Mullakin on himo....Joo niin mullekin...tohon tulee vähän jo himo
Niihinkö öljyttyihin pinjansiemeniin? Haluaisit kuitenkii hieroo niitä naamaas ja vartaloos!!Mullakin on himo....
Joo,mistäs arvasit ?Annas kun arvaan...sulla on Paulaa ikävä?
Sen vaan jotenkii vaistoo...vähän sama kun vaistoo toisen himot pinjansiemeniin, öljyttyihin pinjansiemeniin, sen vaan tunteeJoo,mistäs arvasit ?
Sen vaan jotenkii vaistoo...vähän sama kun vaistoo toisen himot pinjansiemeniin, öljyttyihin pinjansiemeniin, sen vaan tuntee
Oho miten toi biisi tuli tohon?? Piti olla ihan toinen biisi!!! Mikkää taas onnistu tänäänPaulalle, missä ikinä nyt oletkaan
Mie olin jo ihanOho miten tohon toi tuli?? Piti olla ihan toinen biisi!!! Mikkää taas onnistu tänään
Haluisin hieroo niitä jonkun muun vartaloonNiihinkö öljyttyihin pinjansiemeniin? Haluaisit kuitenkii hieroo niitä naamaas ja vartaloos!!