Nyt sä aiheutit softylle jonkun niskanyrjähyksen...että onko nyt kivaa?Juon rasvatonta maitoa
Nyt sä aiheutit softylle jonkun niskanyrjähyksen...että onko nyt kivaa?Juon rasvatonta maitoa
Mulle tulee kipiäksi jos en juo kahvia.Ei mulla tuu, väsyneempi oon ja palelen kun en syö
Mulla on eelleen tää lohisalaatti työn alla kohta tunnin pupeltana vaan vielä ois jälellä...röyh
niin siis kahvista ei tuu pää kipeeks...syömättömyydestä tulee...tänään taas ajatukset seilaa jossain ihan omissa sfääreissään ja mistään meinaa tulla mittääEi mulla tuu, väsyneempi oon ja palelen kun en syö
Mulla on eelleen tää lohisalaatti työn alla kohta tunnin pupeltana vaan vielä ois jälellä...röyh
Miten se sinne ...anteeks ''sinne'' voi vaikuttaa?Mulle tulee alapää kipiäksi jos en juo kahvia.
*huokaus* Siulla on kohta peppu kipeenä.Miten se sinne ...anteeks ''sinne'' voi vaikuttaa?
Nyt sä aiheutit softylle jonkun niskanyrjähyksen...että onko nyt kivaa?
Oiskin Lupaat vaan*huokaus* Siulla on kohta peppu kipeenä.
Tuohon en voi vaikuttaa. Ei kai sitä niin rytkytetä että pimppa kipeytyy.Oiskin siis etupeppu varsinkin
Sen kuin vaan valitsemaan tekijää - täältä löytyy moniakin jotka innokkaasti auttaa toiveesi toteutumisessaOiskin siis etupeppu varsinkin
softyhan tuohon sopii <3Sen kuin vaan valitsemaan tekijää - täältä löytyy moniakin jotka innokkaasti auttaa toiveesi toteutumisessa
eiiiiii sä myrkytät ihtes tuollaJuon rasvatonta maitoa
Niin mutt tinku sanoi eilen elävänsä vaarallisesti joten ei autaa muu kuin hyväksyä nyt tää asiaeiiiiii sä myrkytät ihtes tuolla
Väline löytyy laatikosta.softyhan tuohon sopii <3
Niin mutt tinku sanoi eilen elävänsä vaarallisesti joten ei autaa muu kuin hyväksyä nyt tää asia
Missä laatikossa sä oot muka?Väline löytyy laatikosta.
Pelkällä sormella tai tekokyrvällä ei sun toivees toteudu kunnollasoftyhan tuohon sopii <3
En sanonut olevani laatikossa.Missä laatikossa sä oot muka?
Sä olet ymmärtänyt väärin.Pelkällä sormella tai tekokyrvällä ei sun toivees toteudu kunnolla
Ei kai sille sitten mitään voieiiiiii sä myrkytät ihtes tuolla
Höpöhöpö Thelma, nyt vaan hyppäät mopedin selkään ja ratsastat kohti auringonlaskua ja elät vaarallisesti.Ei kai sille sitten mitään voi
Niih kaiEi kai sille sitten mitään voi