miks ihmiset laittaa soppiin kaikkea ylimääräistä. kalasopassa on kalaa eniten, makkarasopassa makkaraa. mut ei, lyödään pottua ja porkkanaa kattilat täyteenTaimenkeittoa tehin tuossa joskus, siinä ei pottuja tartte jos on tarpeeksi kallaa!
miks ihmiset laittaa soppiin kaikkea ylimääräistä. kalasopassa on kalaa eniten, makkarasopassa makkaraa. mut ei, lyödään pottua ja porkkanaa kattilat täyteenTaimenkeittoa tehin tuossa joskus, siinä ei pottuja tartte jos on tarpeeksi kallaa!
Miten ihmeessä kummassa siltä irtoo..joo, en kysyny mitään...Mun kaalipata paskoo teiän nakkejen päälle
Kylmää kettuva, osa kalan palasista on vielä jääsäTaimenkeittoa tehin tuossa joskus, siinä ei pottuja tartte jos on tarpeeksi kallaa!
Jäisinä ne siihen laitoinki kun pakkasesta otin. Sen verta sulatin että sain leikottua pienemmiksi kappaleiksi.Kylmää kettuva, osa kalan palasista on vielä jääsä
Meinaatko et mun kaaliloota on tyttöjen ruokaa.laitoin pekoniakin siihenMiten ihmeessä kummassa siltä irtoo..joo, en kysyny mitään...
Mun pitänee tehä täällä kans meille prinsessoille ihan oma kaalilaatikkosatsi
Pojille sitten jotain lihaisaa äijäsafkaa
Missä mä niin sanoin??!!Meinaatko et mun kaaliloota on tyttöjen ruokaa.laitoin pekoniakin siihen
Pekoni kaalilaatikossa kuullostaa vähän kyllä tyttöjen safkalta, ihan oikiaa sian läskiä sielä pittää olla, sitä silavaista kylykiä ku sinne vuolee sekhan niin hyvä!Meinaatko et mun kaaliloota on tyttöjen ruokaa.laitoin pekoniakin siihen
No siis ihan täysin neitosten ruokaahan toi ny onMeinaatko et mun kaaliloota on tyttöjen ruokaa.laitoin pekoniakin siihen
ei nykypossuissa paljon veisteltävää läskiä ole. rasvaprosentti on sama kun pikajuoksijoilla.Pekoni kaalilaatikossa kuullostaa vähän kyllä tyttöjen safkalta, ihan oikiaa sian läskiä sielä pittää olla, sitä silavaista kylykiä ku sinne vuolee sekhan niin hyvä!
Post pannu pottuja ja porkkanoita paan täyteen niin ei ois tyttöjen ruokaa.Meinaatko et mun kaaliloota on tyttöjen ruokaa.laitoin pekoniakin siihen
En.. nyt .. ole.. ihan .. varma..
Post pannu pottuja ja porkkanoita paan täyteen niin ei ois tyttöjen ruokaa.Meinaatko et mun kaaliloota on tyttöjen ruokaa.laitoin pekoniakin siihen
Joo mutta vaan muitten nakkien vaan ei kivikylän nakkien päälle, eiks joo?Mun kaalipata paskoo teiän nakkejen päälle
Onhan noissa kivikylän kylkiviipaleissaki ainaki 30% silkkaa läskiä, semmoinen kelepaa kyllä kaalilaatikkoonei nykypossuissa paljon veisteltävää läskiä ole. rasvaprosentti on sama kun pikajuoksijoilla.
Sopivaa sapuskaa Ms Elenalle.Onhan noissa kivikylän kylkiviipaleissaki ainaki 30% silkkaa läskiä, semmoinen kelepaa kyllä kaalilaatikkoon
niil on hyvää palvikylkeä. käy lauantaisin täs meidän kylillä myymässä sitä.Onhan noissa kivikylän kylkiviipaleissaki ainaki 30% silkkaa läskiä, semmoinen kelepaa kyllä kaalilaatikkoon
Tarkotin ihan semmosta tuoretta, muistinko valmistajan sitten väärin saattaa olla.niil on hyvää palvikylkeä. käy lauantaisin täs meidän kylillä myymässä sitä.
Eikhä lephää..musthaa vethä ja muthaa..Tuola jos missä ihimisen sielu leppää.
Paitsi jos ei tule kallaa niin alakaa vituttamhan
Kilinkellit nyt, kun - lepääpäsEikhä lephää..musthaa vethä ja muthaa..
Menikö murre ees siihenkään suuntaan?
Ei ole mutaa. Ei ole mustaa vettä vaan kirkasta, pohja vain on mustaa.Eikhä lephää..musthaa vethä ja muthaa..
Menikö murre ees siihenkään suuntaan?
Miks sä mut liitit tähän? *tökkää nakilla silmään*Sopivaa sapuskaa Ms Elenalle.
mä niin vttu arvasinEi ole mutaa. Ei ole mustaa vettä vaan kirkasta, pohja vain on mustaa.
Murre meni sinne päin eli päin vittua