Panin saman asian merkille *Panee samaa asiaa merkille....tai jottain sinne päin*Toi lainaus meni nyt ihan vituralleen mut en jaksa korjata.
Jaa jaa,mikäs neitonen se sellanen on? Kerropas tinkulle nyt ihan kaikki. Ja kyllä huolii....kunhan vähennät sitä työmäärääs että oot joskus kotonakin.Minä vai? Ei kukaan mua huoli.
Mut ens viikolla on treffit ja uusi mahdollisuus
Miksei huolis? Ihavvarmasti huolii Panet ens viikolla kaiken charmisi peliin ja kohta kuuluukin hääkellojen kalke ja kilkatus ja basmatiriisit vaan lentelee ympäriinsäMinä vai? Ei kukaan mua huoli.
Mut ens viikolla on treffit ja uusi mahdollisuus
Niin just, ihan mahdottomia ovat. Lunakin tuolla pervotipuilee muiden seassa.Just,sitä ketjussa taas on tuhmat puheet & perwot mielessä Hyii teitä tuhmureita
Niih sitä vaan pannaan ....... merkillePanin saman asian merkille *Panee samaa asiaa merkille....tai jottain sinne päin*
Juuh,pittää paheksua moista mahdotonta perwoiluaNiin just, ihan mahdottomia ovat. Lunakin tuolla pervotipuilee muiden seassa.
kekä on tiittuEikö toi poika ja tiittu voi tavata toisensa, en ole perehtynyt mutta parin viestin perusteella sanosin että häitä tanssitaan jouluna
Mie oon onneksi aivan viaton . Keitin vain sumpit .Niin just, ihan mahdottomia ovat. Lunakin tuolla pervotipuilee muiden seassa.
Tinkkuliini ?kekä on tiittu
Se vasta seksististä touhua onkinMie oon onneksi aivan viaton . Keitin vain sumpit .
No sehän on sen Tiittulan vaarilla ooli taalo hiiala hiiala heikun hein sisko!kekä on tiittu
Nii just viaton,valkoset aineet vaan valluu siulla pitkin suupieltäMie oon onneksi aivan viaton . Keitin vain sumpit .
Ei oo pannua, mutta keitin on laatutavaraa ja kahvi paahtoasteeltaan 3. Varmasti on hyvää *ojentaa *Se vasta seksististä touhua onkin
pssst...anna mullekin jos on pannukahvia
Katoin samaa, vaahto vaan valuu suupielistä ja sitten yrittää olla niin viaton. Varmaa hiplailee itteensä eikä ees kerro meille sitäNii just viaton,valkoset aineet vaan valluu siulla pitkin suupieltä
Äläs nytkekä on tiittu
Sinussakin näköjään asustaa se pieni romantikkoÄläs nyt
Jooh,ihan varmaan niin tekkeeKatoin samaa, vaahto vaan valuu suupielistä ja sitten yrittää olla niin viaton. Varmaa hiplailee itteensä eikä ees kerro meille sitä
Eiku sehän oli joku piippolan vaari...mä tommosia muista eesNo sehän on sen Tiittulan vaarilla ooli taalo hiiala hiiala heikun hein sisko!
Ainoa oikea Tarzan