The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aaa...mutta..toisaalta ehkä hyvä olla siinä lähellä ja läsnä ja kaverina ja kuuntelijana ja eteenpäinkin viejänä...
Onhan se joo niinkin ja sanoihan hän pitävänsä numeroni tallessa kun elämästä ei koskaan tiedä mihin se vie.

Jotenkin vaan tuntuu että kaikki sanoo jotain liipa laapa syitä siihen miksi ei voisi olla mun kanssa/kiinnostua musta. Sanoisivat sitten ihan suoraan jos ei kiinnosta ja sen oikean syyn.

Äsken hänelle laitoinkin tuosta kun jotain viestiteltiin että olen sellainen ihminen joka toivoo että asiat sanotaan suoraan eikä haeta/keksitä jotain muuta syytä ettei toinen loukkantuisi oikeasta syystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei, miksi pitäisi?
Vastaus kertookin kaiken vajakin mielenterveydestä joka sivumennen sanottuna ei tunnu kovin hyvältä. Ehdotan että menet auttamaan näitä sotilaskarkureita heidän synnyinmaahansa, minä maksan menolipun kunhan lupaat että et tule takaisin. Sielä saat halia niitä 20-30v sotilaskarkureita ihan niin paljon kuin haluat (y)
Tässä linkki vielä mistä saat ostettua lipun
http://www.supersaver.fi/lennot/irak
 
Todennäköisesti. Kipulääkettäkin tarjotaan joka hengenvedolla.
Kyllä ja Risikko päästi päivän vitsin kun ihmetteli lehdessä olleella videolla sitä ''mistä tämä tällainen väkivalta oikein kumpuaa'':rolleyes:
Mä oon syöny tän viikon vaan porkkanoita,ite tehtyy broiskusalaattii ja näkkärii...pikkusen ehkä broiskusalaatti tulee jo korvistaa mut se on niin hyvää:p
Sä muutut kohta porkkanan väriseks:LOL:
 
Mut milläs mä sen broiskun korvaan....kun sitä nyt tällä viikol syöny salaatis ja nyt pitäs keksii ensviikolle sit joku muu ruokaisa salaatti(töihin).
Mä tiiän, mä tiiän!!! *hyppii ja pomppii* Savukalalla!! Siis joo, sä et siitä tykkää MUTTA ainahan sä voisit silti kokeilla..esim. savusiika ei oo kovin rasvaista ja ON herkullisen hyvää:love::coffee::coffee::coffee:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä