• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi itku ja hampaiden kiristys ja kaikki!

Mitä mä saan rahaa ja paljon ja nopsaan? Maailman suloisin (ja räjähtänein) melkis satavuotias tupa kamareineen ois myynnillä ja jut siellä minne haluaisin muuttaa. Kiva piha bonuksena ja iso ulkorakennuskin.

Voiko parinkympin panoksella voittaa Totossa viikyttonnia?

*persaukinen epätoivoisena*
 
Voi itku ja hampaiden kiristys ja kaikki!

Mitä mä saan rahaa ja paljon ja nopsaan? Maailman suloisin (ja räjähtänein) melkis satavuotias tupa kamareineen ois myynnillä ja jut siellä minne haluaisin muuttaa. Kiva piha bonuksena ja iso ulkorakennuskin.

Voiko parinkympin panoksella voittaa Totossa viikyttonnia?

*persaukinen epätoivoisena*
Mä näin kanssa yks päivä aivan ihanan mummonmökin kaiken maailman herkuilla ja pikku yksityiskohilla ja siinä ois ollu kanssa omaa pihaa ja oma ranta! Vitsi mikä unelma ois saaha sellanen paikka:love::love: Ois omaa perunamaata ja puutarhaa ja ja iltasin vois istua takapihan pienellä terassilla kuuntelemassa heinäsirkkojen unilauluja ja ihmetellä järveltä kantautuvia vesilintujen lauluja..mitä muuta sillon tartteis?:love::love::love:
 
Voi itku ja hampaiden kiristys ja kaikki!

Mitä mä saan rahaa ja paljon ja nopsaan? Maailman suloisin (ja räjähtänein) melkis satavuotias tupa kamareineen ois myynnillä ja jut siellä minne haluaisin muuttaa. Kiva piha bonuksena ja iso ulkorakennuskin.

Voiko parinkympin panoksella voittaa Totossa viikyttonnia?

*persaukinen epätoivoisena*
No mutta - lyöt miehes kans pääkköset yhteen ja lähdette kokeilemaan josko nappais tuo toiveenne onkeen :)

Teette tarjouksen ja silleen, ei se ota jos ei annakaan. Hullumminkin voi käydä yllättäen :)
 
Pessimisti
Voi itku ja hampaiden kiristys ja kaikki!

Mitä mä saan rahaa ja paljon ja nopsaan? Maailman suloisin (ja räjähtänein) melkis satavuotias tupa kamareineen ois myynnillä ja jut siellä minne haluaisin muuttaa. Kiva piha bonuksena ja iso ulkorakennuskin.

Voiko parinkympin panoksella voittaa Totossa viikyttonnia?

*persaukinen epätoivoisena*
Jos keksit keinon niin kerro mullekin.
 
Mä näin kanssa yks päivä aivan ihanan mummonmökin kaiken maailman herkuilla ja pikku yksityiskohilla ja siinä ois ollu kanssa omaa pihaa ja oma ranta! Vitsi mikä unelma ois saaha sellanen paikka:love::love: Ois omaa perunamaata ja puutarhaa ja ja iltasin vois istua takapihan pienellä terassilla kuuntelemassa heinäsirkkojen unilauluja ja ihmetellä järveltä kantautuvia vesilintujen lauluja..mitä muuta sillon tartteis?:love::love::love:
No nih, siellä toinen kans :)
Unelmia kohti Elluseni...sitä tiiä millon se yllärikillerischlaagimiljuunaperintö tulee jostain rapakon takaa(y)
 

Nyt vois alkaa lähtemään sinne cittarin suuntaan...poika valitti että mä olen pukeutunut aina kuin hautajaisiin (mustiin) joten nyt poikkesin tavoistani ja pistin myös oranssin tpaijjan päälle...minkä mä sille mahdan että tykkään mustista vaatteista häh.:cautious:
 
No mutta - lyöt miehes kans pääkköset yhteen ja lähdette kokeilemaan josko nappais tuo toiveenne onkeen :)

Teette tarjouksen ja silleen, ei se ota jos ei annakaan. Hullumminkin voi käydä yllättäen :)
Nokun. :oops:
Meillä on jo toi yksi "projektitalo" ja lainaa siitä. Pankki ei toiseen raatoon taatusti anna. Toi on kesäasunnoksi merkitty, pankin mielestä siinä ei siis voi edes asua.

Mua ei kyllä vaivaisi alkuunkaan vetää toisetkin villasukat jalkaan ja pökkiä lisää puita iiiiiiiisoon leivinuuniin.
 
Nokun. :oops:
Meillä on jo toi yksi "projektitalo" ja lainaa siitä. Pankki ei toiseen raatoon taatusti anna. Toi on kesäasunnoksi merkitty, pankin mielestä siinä ei siis voi edes asua.

Mua ei kyllä vaivaisi alkuunkaan vetää toisetkin villasukat jalkaan ja pökkiä lisää puita iiiiiiiisoon leivinuuniin.
Aaa, okei :)
No mutta - mitäs jos remontoitte ja loihditte siihen projektiinne sitä samaa fiilistä ja tunnelmaa mitä oli tuossa paikassa:)?
Ei varmaan ihan mahdotonta kahdelta käsistään taitavalta ihmiseltä...?:)
 
vierailija
:)
21.5 m² Pahkakatu 12 A, 33340 Tampere Kerrostalo Yksiö vuokrattavana - Oikotie 13798877
Vuokrasopimus on aluksi määräaikainen 31.7.2018 asti ja se pitää sisällään liput yhteen Tapparan kotiotteluun joka kuukausi koko runkosarjan ajan. Vuokrasopimuksen allekirjoitustilaisuuteen matkataan tietenkin aidolla ja alkuperäisellä Tappara Porschella. Vuokravakuuden maksamisen jälkeen uusi vuokralainen saa allekirjoituspalkkiona entisen Tapparan pelaajan mailan (left tai right oman valinnan mukaan).

Vuokra Tapparan fan club- tai Sinioranssien jäsenille 485€/kk, muille 500€/kk ja Ilveksen miehille 1000€/kk.

Olethan hoitanut omat henkilökohtaiset talousasiasi Leinosen Mikkimäiseen tyyliin kunnialla etkä Naapuriseuran Honkalehtotyyliin! Toisin sanoen luottotiedot tulee olla kunnossa ja sen lisäksi joko vakituinen työpaikka tai henkilötakaus sellaiselta henkilöltä, jolla työpaikka löytyy.
(Takaajaksi kelpaa myös Ilveksen miehet mikäli perämetsää on tarpeeksi.
 
Aaa, okei :)
No mutta - mitäs jos remontoitte ja loihditte siihen projektiinne sitä samaa fiilistä ja tunnelmaa mitä oli tuossa paikassa:)?
Ei varmaan ihan mahdotonta kahdelta käsistään taitavalta ihmiseltä...?:)
Seitkytluvun matalasta homekaaoksesta edellisen vuosisadan alun korkeahuoneinen hirsitalo?

:D Jotkut asiat vaan ovat mahdottomia.

Mutta jotain me keksitään taatusti!
 
Tuli mieleen kun nyt oon ostanut hopeisia koruja ja kultasiakin löytyy et jos joskus vielä menisin kihloihin/naimisiin niin olisiko sormus hopeeta vai kultaa vai sekotus molempia :D
Voi tosin olla ettei tule mentyä vaan yksi kerta riittää. Ja eihän sitä yksinkään mennä :D
 
Tuli mieleen kun nyt oon ostanut hopeisia koruja ja kultasiakin löytyy et jos joskus vielä menisin kihloihin/naimisiin niin olisiko sormus hopeeta vai kultaa vai sekotus molempia :D
Voi tosin olla ettei tule mentyä vaan yksi kerta riittää. Ja eihän sitä yksinkään mennä :D
Sekoitus kuulostaa kivalta.
Mulla oli aikoinaan sellainen missä oli kultaa ja valkokultaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä