• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ootko säkin savolaisjuuria omaava:unsure::barefoot: - höpiset hassuja :)
Mun juureni ovat pohjanmaalla joten mulla ei ole lainkaan huumorintajua.

Voin ihan oikeasti kertoa sen, että miehen rakkaus näkyy teoissa, ei sanoissa. Miks hemmetissä mies hiihtäisi hirveä viikon ruokkiakseen koko perheensä kun ruokkiakseen vain itsensä riittäis pari jänistä? Kummassakin tapauksessa vois sanoa, että kävin metsällä ja tykkään?
 
Tuli sitten punanen pahalainen kylään viimeyönä ja tää päivä onkin sitten mennyt kutakuinkin sängyssä:cautious:. Paleltaa, mahaan koskee ja väsyttää ihan ylipaljon tällä kertaa:unsure:..on se ihanaa olla nainen:X3:

muokkasin ettei tuosta saa jotain muuta käsitystä!!!
*halaaruttaan*
Tiiän tuntemukset ihan liian hyvin, eipä nuita kivuitta käy läpi ollenkaan:unsure:...
Yritä jossain vaiheessa ainakin kääriytyä lämpimään ja hakeutua semmoseen asentoon, ite ainakin viihdyn sykkyrällä, missä ois hyvä olla...ja tarvittaessa ota särkylääke.
 
Mun juureni ovat pohjanmaalla joten mulla ei ole lainkaan huumorintajua.

Voin ihan oikeasti kertoa sen, että miehen rakkaus näkyy teoissa, ei sanoissa. Miks hemmetissä mies hiihtäisi hirveä viikon ruokkiakseen koko perheensä kun ruokkiakseen vain itsensä riittäis pari jänistä? Kummassakin tapauksessa vois sanoa, että kävin metsällä ja tykkään?
Ensimmäinen lause oli aivan ihana ja ymmärrettävä mutt sitte meni jotenkin aika puuroks ja en ymmärrä puoliakaan:oops:
Miks hirvee pitäis hiihtää?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mun juureni ovat pohjanmaalla joten mulla ei ole lainkaan huumorintajua.

Voin ihan oikeasti kertoa sen, että miehen rakkaus näkyy teoissa, ei sanoissa. Miks hemmetissä mies hiihtäisi hirveä viikon ruokkiakseen koko perheensä kun ruokkiakseen vain itsensä riittäis pari jänistä? Kummassakin tapauksessa vois sanoa, että kävin metsällä ja tykkään?
:notworthy: taijanki pitää suuni kiinni...

Mullaki on juuria pohojammaalla ja vähän siellä sun täällä...oikeestaan...en taija olla mistään kotoisin:barefoot:
 
*halaaruttaan*
Tiiän tuntemukset ihan liian hyvin, eipä nuita kivuitta käy läpi ollenkaan:unsure:...
Yritä jossain vaiheessa ainakin kääriytyä lämpimään ja hakeutua semmoseen asentoon, ite ainakin viihdyn sykkyrällä, missä ois hyvä olla...ja tarvittaessa ota särkylääke.
Vasemmalla kyljellä ja pikku sykkyrällä on ihan paras asento...aamulla piti laittaa villasukat jalkaan kun palelti niin paljon :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Se on keittiön valloitusta ja parempien olojen loihtimista ja uimarin kotiutumisen odottamista ja tuonnempana taas kontaktointiakin ja...

Oi että, teijen kans vaan on niin kiva viettää aikaa ja olla :)! Ihania ihmisiä ootte kaikki:love:!
Muistapa semmonen juttunen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä