Mä kävin jo suihkussa ja nyt on silti nihkeen kuuma ja tuoksun ihan lämpimälle kookokselle...missä on siuhkunraikkaus, mä vaan kysyn.
Mikä sua vaivaa nainen!Uuuu.. pimeetä ja ukkonen jyrisee.
NamiEi tarvi uunia. Pohja on murskattua oreo keksiä ja sulatettua voita. Täyte kermavaahtoa, munan valkuaista, liivatetta, sokeria, vaniljasokeria ja tuorejuustoa. Sit päälle tulee mangososetta ja liivatetta.
Niin tuppaa tulemaan kuuma kun munaa vatkaa ja kermat päälleMä ajattelin kohta pujahtaa suihkuun. Tuli kuuma munan valkuaisia ja kermaa vatkatessa.
Älä mökötä murunen ei kai kukkaan mitään tunge siun suuhun...nyt en ala kyllä mitään teijen kanssa*mököttää*
Nauratte vaan masut kippeinä kun oon tosissani ja kunnolla ja nätistikiltisti niin sitten vaan saippuaa tungette m u n suuhun*hmpfh*
Meen puis.
Keittiöön eksymään.
Höh,ei kivaa. " Halaa "Voi itku ja hammasten narskutus, täällä alkaa pimetä uhkaavasti ja taivas on täynnä harmaita tummia pilviä!
Nukkumaanko meet saunaan?kohta saunaan.
ei sinne mitään ukonilmaa ole edes tulossa.Voi itku ja hammasten narskutus, täällä alkaa pimetä uhkaavasti ja taivas on täynnä harmaita tummia pilviä!
en, mutta sinne nukahtaa helposti väsyneenäNukkumaanko meet saunaan?
ei sinne mitään ukonilmaa ole edes tulossa.
Myö ketjun tytöt tullaan herättämään sut jos nukahaten, mutta sinne nukahtaa helposti väsyneenä
Mä ymmärrän niin sun tuskasi nytTäälläki pimenee ja ihan varmaan myöhemmin jyrisee
KAHVIA ihan selvästi luki kahvia
Niihän mä kirjotin just, että kal-jaa...miks mun nyt optikolle pitäis männä jos oikein luin?KALJAA ihan selvästi luki kaljaa
Pitäisköhän siun käyvä optikolla
" pudistelee päätä " voi murunen sun näkö on mennyttä kun mä kirjoitan Kahvi,sie näät kalja sie näät väääriinNiihän mä kirjotin just, että kal-jaa...miks mun nyt optikolle pitäis männä jos oikein luin?
Täällä tuuleeNo nyt sit sataa.