vierailija
Eli kunhan vihjailet turhia.en kerro -mutta yleensä luotan vaistooni, onneksi sillonkin.
Eli kunhan vihjailet turhia.en kerro -mutta yleensä luotan vaistooni, onneksi sillonkin.
unohit idolit ja fanit sekä fanitukset.viattomia uhreja, savustusta, sisäpiiri, ei varaa housuihin, housuttomia ihmisiä, palsta on tuhoutunut..
on teillä suuret luulot.
En minä sitä nimeä tiedä mutta luultavasti joku/jotkut palstalla tietää.Laita mielellään kun se niskojen nakkelija laittoi sen yhden
Onko päätön edes työelämässä enää?
Edelliselle kys. Mikä on pitsiläinen?
Vaikka olisikin itse sen sanonut niin ei sitä silti toisen tarvisi enää mainita. Tämä tietenkin vain minun mielipide. Mutta onhan palstalla niitäkin ollut jotka ovat kaivelleet toisten tietoja ja laittaneet niitä tänne.Kyseinen mies on paljastanut nimensä aikanaan ketjussa, ilmeisesti tuhannen tuiskeissaan, mutta tehnyt sen ensimmäisenä ihan itse. Mitä pahaa siinä on jos joku toinen sitä nimeä käyttää myös?
Puhumattakaan siitä kuinka paljon niistä on juoruiltu asianomaisten selkien takana.Vaikka olisikin itse sen sanonut niin ei sitä silti toisen tarvisi enää mainita. Tämä tietenkin vain minun mielipide. Mutta onhan palstalla niitäkin ollut jotka ovat kaivelleet toisten tietoja ja laittaneet niitä tänne.
en mä mitään vihjaile mutta en ole yllättynyt jos sellasten ihmisten kanssa tulee ongelmia. nuo kaikki joista tässä ketjussa mainittu, ovat ihan vapaaehtosesti soppansa keittäneet kun ei ole älliä olla luottamatta netissä ihmisiin. Mitä täällä vingutte, tämä on k.palsta, ettekä te olleet ettekä ole tämän palstan suola ja keskipiste, joten täällä kyllä ei mikään "tuhoudu" sen vuoks että nikkejänne ei mustina näy. voi vittu.Eli kunhan vihjailet turhia.
olet oikeessa, nekin vielä. kertoisko joku "sisäpiiriläinen savustettu viaton uhri" ketä mun pitää idolisoida.unohit idolit ja fanit sekä fanitukset.
No tuo on jo aivan sairasta.Vaikka olisikin itse sen sanonut niin ei sitä silti toisen tarvisi enää mainita. Tämä tietenkin vain minun mielipide. Mutta onhan palstalla niitäkin ollut jotka ovat kaivelleet toisten tietoja ja laittaneet niitä tänne.
Niinpä.Niin minäkin. Sellainen on parempaa kuin selkäänpuukotus ja toisten satuttaminen.
miks sulla miesmallin kuva avatarissa.Oh' you got me, you got me... Grey is the new black !
echo? sehän haluis kuulua sisäpiiriin.Tän ketjun kun lukee alusta loppuun ja kattoo tykkäykset ni näkee heti kuka toi päättömän puolustaja-inttäjä akka on.
Olen mies-oletettu hahmo täällä. Kotona toki salaa intervetioseksuaali, joka pitää poneista. Mutta se vain salaa siis.miks sulla miesmallin kuva avatarissa.
ap kuuluu selkeesti tohon kolmanteen leiriin, ruttunaamojen leiriinNyt kun vasta ehdin koneelle, niin onpas ollut vilkasta poissaolon ajan
Koska on 2 selkeästi eri mieltä olevaa leiriä, jotka pysyy omissa kannoissaan, on turha lähteä kommentoimaan enää niihin kaikkiin mitään. Kun ei se johda tietenkään yhtään mihinkään.
Mutta lämmin kiitos kaikille osanottajille, ja huomaan ilokseni (joka on suruakin omalla tavallaan), että teitä on paljon jotka tuntevat samoin, kuin miten olen selittänyt oman tarinani. Ja harmaantuneet kokemansa ilkeilyn takia, sinnikkäimmät ovat jatkaneet mustina. Tai eivät ole saaneet ehkä hlökoht kuraa, mutta komppaavat kyllä sanomisiani, kun heillä on realistinen havaintokyky tallella, miten asiat oikeasti on.
Lopuksi kaikille kuva-arvoitus, kumpi leiri on kumpi leiri? 2 ekaa kuuluvat yhteen leiriin ja kolmas siihen toiseen.
Entten, tentten jne
Näkemiin,
-ap-
mahtavat hoxottimet siullaap kuuluu selkeesti tohon kolmanteen leiriin, ruttunaamojen leiriin
Perseenuoleskelijoiden leiriin kuuluvat kaikki sinun peesaajaat, siihen toiseen kuulutaan me muut joiden mielestä palstalla pitäisi olla taas iloinen ilmapiiri, kolmannessa on sinun ja peesaajiesi norsunvittuilmeet kun ette pysty ajamaan ihmisiä täältä pois vaikka kuinka yrittäisitte.mahtavat hoxottimet siulla
pyydä äippää selittämään mitä tää tarkottaa --->
"kumpi leiri on kumpi leiri? 2 ekaa kuuluvat yhteen leiriin ja kolmas siihen toiseen."
Sinä kuulut punatakkisen perseennuolijoihin = kaikki mitä sanot on yhtä arvokasta kuin kilo paskaa.Perseenuoleskelijoiden leiriin kuuluvat kaikki sinun peesaajaat, siihen toiseen kuulutaan me muut joiden mielestä palstalla pitäisi olla taas iloinen ilmapiiri, kolmannessa on sinun ja peesaajiesi norsunvittuilmeet kun ette pysty ajamaan ihmisiä täältä pois vaikka kuinka yrittäisitte.
JepulisSinä kuulut punatakkisen perseennuolijoihin = kaikki mitä sanot on yhtä arvokasta kuin kilo paskaa.
ai nytkö hän on jo punatakkinenSinä kuulut punatakkisen perseennuolijoihin = kaikki mitä sanot on yhtä arvokasta kuin kilo paskaa.
Kuule musta tuntuu et edes itse punaperseistä ei vois vittuakaan kiinnostaa sun ritarileikit.ai nytkö hän on jo punatakkinen
Mieluummin kuulun hänen leiriinsä kuin annan toisen ottaa kaltaiseltasi raukkikselta kaikkea kuraa yksin niskaansa.
Paljon mahdollista, mutta eipä tuota näytä kiinnostavan sinun vittuilutkaanKuule musta tuntuu et edes itse punaperseistä ei vois vittuakaan kiinnostaa sun ritarileikit.
Ruttunaamat täällä ovat yleensä vastasyntyneitä.ap kuuluu selkeesti tohon kolmanteen leiriin, ruttunaamojen leiriin