Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

• Viestiketjun aloittaja Varvara-fani
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyseinen mies on paljastanut nimensä aikanaan ketjussa, ilmeisesti tuhannen tuiskeissaan, mutta tehnyt sen ensimmäisenä ihan itse. Mitä pahaa siinä on jos joku toinen sitä nimeä käyttää myös?
Vaikka olisikin itse sen sanonut niin ei sitä silti toisen tarvisi enää mainita. Tämä tietenkin vain minun mielipide. Mutta onhan palstalla niitäkin ollut jotka ovat kaivelleet toisten tietoja ja laittaneet niitä tänne.

vierailija
Eli kunhan vihjailet turhia.
en mä mitään vihjaile mutta en ole yllättynyt jos sellasten ihmisten kanssa tulee ongelmia. nuo kaikki joista tässä ketjussa mainittu, ovat ihan vapaaehtosesti soppansa keittäneet kun ei ole älliä olla luottamatta netissä ihmisiin. Mitä täällä vingutte, tämä on k.palsta, ettekä te olleet ettekä ole tämän palstan suola ja keskipiste, joten täällä kyllä ei mikään "tuhoudu" sen vuoks että nikkejänne ei mustina näy. voi vittu.

vierailija
Nyt kun vasta ehdin koneelle, niin onpas ollut vilkasta poissaolon ajan ;)

Koska on 2 selkeästi eri mieltä olevaa leiriä, jotka pysyy omissa kannoissaan, on turha lähteä kommentoimaan enää niihin kaikkiin mitään. Kun ei se johda tietenkään yhtään mihinkään.

Mutta lämmin kiitos kaikille osanottajille, ja huomaan ilokseni (joka on suruakin omalla tavallaan), että teitä on paljon jotka tuntevat samoin, kuin miten olen selittänyt oman tarinani. Ja harmaantuneet kokemansa ilkeilyn takia, sinnikkäimmät ovat jatkaneet mustina. Tai eivät ole saaneet ehkä hlökoht kuraa, mutta komppaavat kyllä sanomisiani, kun heillä on realistinen havaintokyky tallella, miten asiat oikeasti on. :)

Lopuksi kaikille kuva-arvoitus, kumpi leiri on kumpi leiri? 2 ekaa kuuluvat yhteen leiriin ja kolmas siihen toiseen.

Entten, tentten jne ;) :LOL:

Näkemiin,

-ap-

vierailija
Nyt kun vasta ehdin koneelle, niin onpas ollut vilkasta poissaolon ajan ;)

Koska on 2 selkeästi eri mieltä olevaa leiriä, jotka pysyy omissa kannoissaan, on turha lähteä kommentoimaan enää niihin kaikkiin mitään. Kun ei se johda tietenkään yhtään mihinkään.

Mutta lämmin kiitos kaikille osanottajille, ja huomaan ilokseni (joka on suruakin omalla tavallaan), että teitä on paljon jotka tuntevat samoin, kuin miten olen selittänyt oman tarinani. Ja harmaantuneet kokemansa ilkeilyn takia, sinnikkäimmät ovat jatkaneet mustina. Tai eivät ole saaneet ehkä hlökoht kuraa, mutta komppaavat kyllä sanomisiani, kun heillä on realistinen havaintokyky tallella, miten asiat oikeasti on. :)

Lopuksi kaikille kuva-arvoitus, kumpi leiri on kumpi leiri? 2 ekaa kuuluvat yhteen leiriin ja kolmas siihen toiseen.

Entten, tentten jne ;) :LOL:

Näkemiin,

-ap-

ap kuuluu selkeesti tohon kolmanteen leiriin, ruttunaamojen leiriin:LOL:

vierailija
mahtavat hoxottimet siulla :giggle:

pyydä äippää selittämään mitä tää tarkottaa --->

"kumpi leiri on kumpi leiri? 2 ekaa kuuluvat yhteen leiriin ja kolmas siihen toiseen."
Perseenuoleskelijoiden leiriin kuuluvat kaikki sinun peesaajaat, siihen toiseen kuulutaan me muut joiden mielestä palstalla pitäisi olla taas iloinen ilmapiiri, kolmannessa on sinun ja peesaajiesi norsunvittuilmeet kun ette pysty ajamaan ihmisiä täältä pois vaikka kuinka yrittäisitte.

vierailija
Perseenuoleskelijoiden leiriin kuuluvat kaikki sinun peesaajaat, siihen toiseen kuulutaan me muut joiden mielestä palstalla pitäisi olla taas iloinen ilmapiiri, kolmannessa on sinun ja peesaajiesi norsunvittuilmeet kun ette pysty ajamaan ihmisiä täältä pois vaikka kuinka yrittäisitte.
Sinä kuulut punatakkisen perseennuolijoihin = kaikki mitä sanot on yhtä arvokasta kuin kilo paskaa. :LOL:

Yhteistyössä