Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

• Viestiketjun aloittaja Varvara-fani
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kuulu mihinkään piiriin, mutta Päättömän puolustukseksi sanon, että ymmärrän hyvin usein häneltä jonkun kriittisen kommentin. Uskontojutuissa en aina ymmärrä, mut muualla siis.

Ei kannata käsittää väärin, kiusaaminen ei ole koskaan kiusatun vika (enkä ole Päättömältä huomannu varsinaista kiusaamista kuin Paulaa kohtaan), mutta hyvin usein Päättömällä on usein ihan totuutta mukana siinä mitä sanoo. Hänellä on ns.maalaisjärkeä.
Ne kommentit vaan tulee niin suoraan ja tykin suusta että herkemmät vetää palkokasvia hengitysteihinsä heti.
Paulaa ei voi vetää tähän koska Paula itse kiusaa kaikkia, varskinkin päätöntä.

vierailija
Voisiko joku nyt kertoa meille muillekin että mistä siinä kaikessa nyt sitten oli kyse? Jaksatte jauhaa päivästä toiseen tuosta asiasta mutta mitään ette kerro.
Tuollahan se oli muutama sivu sitten mistä kaikki alkoi.

krut:

pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään
täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun

tsuferaffi:

Heippa kaikki draamannälkäiset ihmiset. "Sisäpiiriläinen" ilmoittautuu ja on valmiina jakamaan keissin teille kaikille, ettei tartte uteliaisuudesta kihistä tietämättömänä. Ottakaa oksennusämpärit esiin ihan rohkeesti vaan, jos siltä tuntuu.

Niin siis mulla, päättömällä, lispetillä ja kahdella edesmenneellä palstalaisella oli joskus vuosi(?) sitten wassupissa ryhmächatti. Olemme siis se paljon puhuttu sisäpiiri, viisi henkilöä.

Keissi alkaa:

Päättömällä ja ruutiksella oli tullut jotain kränää palstalla tässä lähipäivinä ja @krut tuli kyselemään multa oonko kertonut sen nimen päättömälle. Vastasin, että en. Sitten päätön kysyi multa, joko ruutis on tullut kuulustelemaan mua sen nimen vasikoinnista. Päätön sanoi, ettei nimeä edes tiennyt ennen kuin ruutis oli itse paljastanut sen omalla käytöksellään palstalla. (toim.huom. tää nimiepisodi on joku palstajuttu mitä en oo lukenut, tietäjät tietää, mä tiedän vaan ruutikselta ja päättömältä kuulemani).

Ok, eli en siihen ota sen enempää kantaa, koska en oo koko keskustelua nähnyt ja sanoin ruutikselle, etten lähde mukaan tohon keskusteluun ollenkaan enkä lähetä päättömälle tai muillekaan mitään terkkuja. En lähettänyt päättömän terkkujakaan ruutikselle. Ruutis sanoi, että yksi sisäpiiriläinen wassuppiryhmästä oli sanonut, että minä olen paljastanut henkilöllisyyden ja juorunnut ruutiksen ’kaikki henkilökohtaiset asiat’ kaikelle kansalle siellä ryhmässä. Tämä sisäpiiriläinen on mitä ilmeisemminkin @Lispetti, koska se on meistä viidestä ainoa mun lisäksi, joka on ollut ruutiksen kanssa tekemisissä sinä aikana kun ryhmä oli olemassa ja/tai sen jälkeen.
Päätön ja ruutis ei varmasti vaihtele yksäreitä, eikä noi kaks edesmennyttäkään ole ruutiksen kanssa tekemissä tai kaverilistalla muutenkaan, eli vaihtoehdot on aika vähissä, kuka tää ruutiksen sisäpiiriläinen sisäpiiristä on. Simppeli yhtälö, eikö?

Koko ryhmää ei tosiaan oo ollut olemassa ainakaan vuoteen, ja laitoin tänään ruutikselle screenshotteja mun ja päättömän sekä mun ja toisen edesmenneen yksityischateista, missä ihmeteltiin tätä keissiä ja mistä käy ilmi, ettei siellä ryhmässä ole puhuttu nimillä palstalaisista joita muut ei tunne ja joiden henkilöllisyyksiä muut ei tiedä. Kyllä ruutiksestakin on ohimennen ollut puhetta, mä kerroin mm., että ruutis on ollu mulle tukena ja kuuntelevana korvana sekä tarjonnut monenlaista apua mulle sillon kun erottiin poikasen isän kanssa ja senkin jälkeen, kun on ollut pari huolia murheita -tilannetta. Mulla ei ole ruutiksesta mitään pahaa sanottavaa (no okei, välillä kyllä pyörityttää silmiä hiekkapimppiraget palstalla kun ei voi olla ignooraamatta esim. epekkiä ja päätöntä, jos niiden viestit vituttaa. Ignooraus suositeltavaa, haistattelu ja kiukuttelu ei.) That’s about all.

Kysyin ihan päättömältä, että eikö se tiennyt ruutiksen nimeä, ja hän vastasi, että kukaan sisäpiirin jäsenistä ei oo nimeä hänelle paljastanut. Toki voi olla, että on saattanut lipsahtaa, mutta oikeasti, tarkoituksella ainakaan en ole kenenkään henkilöllisyyksiä jaellut kenellekään, saati sitten henkilökohtaisuuksia.

Tässä on nyt kuitenkin minä, päätön ja edesmenneet asiasta ja ryhmän sisällöstä samaa mieltä, mutta lispetin vastaus mun kyselyyn keissistä oli, ’ettei tiiä asiasta mitään, ei oo aikaa piirileikkeihin’ ja tyyliä et ’kumma kun koko palsta nyt häntä pommittaa viesteillä’.

Summa summarum, 4/5 vs. 1/5 + ruutis. Tästä voi vetää johtopäätöksiä.

Voin avautua ihan vapautuneesti julkisesti, koska mulla ei oo mitään salattavaa enkä häviä tässä mitään. Mä olen yrittänyt todistaa tilannetta ruutikselle parhaani mukaan enkä paremmin enää osaa tai pysty puolustautumaan.
Pahoittelen nyt julkisesti, josm oon loukannut. Parempaan en pysty, uskoo ken tahtoo ja olkoon uskomatta jos tahtoo sitä enemmän. Siitä vaan sitten rohkeesti spekuloimaan. Kiitos ja anteeksi, I rest my case.

PS: IMHO koko keissi on ihan naurettava, koska
a) aikuiset miehet (kyllä, monikossa) riitele kaksplussalla ja vetää sen irliin
b) tavallinen etunimi ei oo ihan mikään riittävä tieto selvittämään kenenkään tarkempia henkilöllisyyksiä
c) kivaa, että yksi sisäpiiriläinen ja keskusteluun yhtä lailla osallistunut on valmis rottailemaan ja vierittämään syitä vain ja ainoastaan mun niskoille pelastaakseen oman nahkansa. Eli ainoa, joka ruutiksen kanssa on enää tekemissä koska mut unfriendattiin facebookissa ruutiksen toimesta just tänään.
d) mitä vittua hermanni.

:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

vierailija
Samaa suosittelen sinulle, jäisi näin typerät ''haluan pölyn laskeutuvan siksi vittuilen koko ajan'' ketjut tekemättä sinultakin.
En ole a) kirjoittanut haluavani pölyn laskeutuvan, b) aloittanut tätä ketju. Koeta jo hyvä ihminen ymmärtää olla panematta sanoja toisen suuhun, ja koeta ymmärtää, että tähän ketjuun on ottanut osaa useita ihmisiä. Sinä selvästi luulet, että vasta-argumentit ovat tulleet yhdestä kynästä. Ei ole.

vierailija
En ole a) kirjoittanut haluavani pölyn laskeutuvan, b) aloittanut tätä ketju. Koeta jo hyvä ihminen ymmärtää olla panematta sanoja toisen suuhun, ja koeta ymmärtää, että tähän ketjuun on ottanut osaa useita ihmisiä. Sinä selvästi luulet, että vasta-argumentit ovat tulleet yhdestä kynästä. Ei ole.
Sinä et siis toivo pölyn laskeutuvan ja ilmapiirin paranevan niin, että kaikilla olisi palstarauha?

Eikös pistepirkko olekaan sisäpiiriläinen, olin kuvitellut niin?

Kunhan uteliaana kyselen, ei mulla muuta
Joo, ei minulla ole mitään asiaa mihinkään piireihin. Muutenkin olen aina ihan pihalla, mistä riidoista täällä jauhetaan. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia kenenkään palstalaisen kanssa... jos ei paulaa lasketa ...Eikä niitä kahta kiukuttelevaa pimua, jotka vastailevat mukanokkelia vittumaisuuksia viesteihini. Ja joskus on tainnut sen suomen master cheffin kanssa olla jotain pientä sanomista. Ja mörköäidin kanssa nyt ajautuu kuka tahansa välillä väkisinkin riitoihin. Ja kyllähän Rättiksenkin pervojutut käyvät välillä hermoille, samoin kun siittiömiehen sovinistiset kommentit.
Mutta muuten ei siis ole ollut mitään ongelmia kenenkään kanssa :D

• Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Keitä ne
Joo, ei minulla ole mitään asiaa mihinkään piireihin. Muutenkin olen aina ihan pihalla, mistä riidoista täällä jauhetaan. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia kenenkään palstalaisen kanssa... jos ei paulaa lasketa ...Eikä niitä kahta kiukuttelevaa pimua, jotka vastailevat mukanokkelia vittumaisuuksia viesteihini. Ja joskus on tainnut sen suomen master cheffin kanssa olla jotain pientä sanomista. Ja mörköäidin kanssa nyt ajautuu kuka tahansa välillä väkisinkin riitoihin. Ja kyllähän Rättiksenkin pervojutut käyvät välillä hermoille, samoin kun siittiömiehen sovinistiset kommentit.
Mutta muuten ei siis ole ollut mitään ongelmia kenenkään kanssa :D
ketä ne kiukuttelevat pimut on? :D

Miksi joku keskustelupalsta pitäisi yleensäkään ottaa niin vakavasti.
Jotkut provoilee, jotkut yrittää hermostuttaa toisia kirjoittelijoita, jotkut vähät välittää.

Eri asia on sitten palstailijoiden keskinäiset välit jotka toisensa tuntevat tai tietävät mutta nehän ei tänne pitäisi kuulua. Tietysti jos joku jostain avautuu niin siitähän saa mukavan sopan keitettyä jota näköjään hämmennetään vähän väliä ja lisätään siihen lisää mausteita, lientä + muita aineksia.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
pasi vois kertoa mihin olen syyllistynyt eikä vinkua kun itkijä ämmä päivästä toiseen.
No niin kaikille tiedoksi. Ap ei eilen vastannut mihinkään harmaana, jäin mielenkiinnosta katsomaan jatkuuko homma ja miten. Kommentoin useampaan nyt samalla, mutta kun on työelämässä niin ei voi notkua täällä pitkään.

Nro 1. Pasista ei havaintoa.

Ja sinulla ...tön on sinkkiämpäri syvällä päässäsi :confused:, ettet näe metsää sinkiltä. Ymmärrän, itsessä on vaikeaa nähdä syytä aiheuttamiinsa ongelmiin, tai muutakaan vikaa.

-ap-

vierailija
Miksi joku keskustelupalsta pitäisi yleensäkään ottaa niin vakavasti.
Jotkut provoilee, jotkut yrittää hermostuttaa toisia kirjoittelijoita, jotkut vähät välittää.

Eri asia on sitten palstailijoiden keskinäiset välit jotka toisensa tuntevat tai tietävät mutta nehän ei tänne pitäisi kuulua. Tietysti jos joku jostain avautuu niin siitähän saa mukavan sopan keitettyä jota näköjään hämmennetään vähän väliä ja lisätään siihen lisää mausteita, lientä + muita aineksia.
Tämä on juuri se ongelma, ihmiset joilla on henk.kohtaista kahnausta tuovat toistensa tiedot julki ja ilkeilevät niistä kaikkien edessä, värittäen juttujaan vielä lisää. Puukottavat ns. kavereitaan selkään ja juoksevat sitten karkuun raukkamaisesti harmaantuen.
Tätä nykyistä ongelmaa ilmapiirissä tuskin olisi, jos kaikki olisikin ollut pelkkää provoamista. Raukkamaiset selkäänpuukotukset tuhosivat koko palstan. Kaiken huippuna pahin selkäänpuukottaja yrittää edelleenkin vierittää syyt toisten niskoille kun on itse pelkuri eikä uskalla olla tarpeeksi rohkea ja sopia asioita.

vierailija
Kylläpä sinua vaivaa minkävärisiä housuja kukin käyttää.

Ensinnäkin syy miksi olen ollut niin ihmeissäni tästä on se etten ole oikeasti havainnut, että tämä kyseinen punahousuinen mies kiusaisi naisia. Hän sanoo kaikille suoraan ja vastaa samalla mitalla niille jotka aukovat päätään, mutta niinhän me kaikki yleensä teemme, eikö?

Niin ja kyllä, olen melko varma siitä että sinä olet nainen.

Siitä olen samaa mieltä, että ois jo aika lopettaa ihan oikeasti ja antaa pölyn laskeutua ja siksi tällaiset ketjut ovat typeriä koska eivät ainakaan auta asiassa yhtään.
???:eek:
Eihän tuolla ole edes housuja :D

Olet väärässä, kyllä tämä varmasti on puhdistanut ilmaa, sinä olet vaan edelleen hurmioitunut

-ap-

Yhteistyössä