Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

• Viestiketjun aloittaja Varvara-fani
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tääl on kuule niin paljo perattavaa jos lähtee ettii jotai tiettyy juttua et ei onnistu. Tää on tietty sulle syy olla uskomatta :D Enkä ees oo ollu tääl ikinä mustana ja vaik oisiki ni oisko järkee paljastaa kuka on ku teikäläiset alkais vainoo ja vittuilee kuitenki. Ja muuteki ei tää juttu koske vaa mua vaa oon nähny miten p nälvii monii muitaki.
Et ole ees ikinä ollut mustana ja just aikasemmin kirjottelit kuinka harmaannuit päättömän takia? Just just.

vierailija
Herää itse, harmaat räkyttää tässä ketjussa tai harmaa ja yrittää kehitellä jotain uhrijengiä jota nyt on sitten muka kiusattu.
Kas kas, tulihan se päätön tänne heikoin eväin puolustamaan harmaana itseään yksin

Kas kun enemmistö lyttää sun tökeröt tavat, paviaani

Enemmistö on oikeassa, painu vetämään pääsi täyteen:eek:, eikun perseet olalle, kun nuppisi herran puuttuu :LOL::LOL::LOL:

(ja sen huomaa hyvin) :whistle:

vierailija
Lakatkaa haukkumasta ihmisiä! Mikä teitä vaivaa??!! Luuletteko oikeasti olevanne parempia kuin ne joita haukutte ja mustamaalaatte tai muuten vaan savustelette täältä ulos? Lopettakaa tuo ja alkakaa käyttäytymään! Te ette tiedä mitään mitä esimerkiksi taustalla on tapahtunut näiden ns. uhrien ja kiusaajien välillä tai sitä kuka on antanut kenellekin anteeksi ja kuka pyytänyt anteeksi, joten pitäkää ne leipäläpenne ummessa ja kasvakaa aikuisiksi!

vierailija
Lakatkaa haukkumasta ihmisiä! Mikä teitä vaivaa??!! Luuletteko oikeasti olevanne parempia kuin ne joita haukutte ja mustamaalaatte tai muuten vaan savustelette täältä ulos? Lopettakaa tuo ja alkakaa käyttäytymään! Te ette tiedä mitään mitä esimerkiksi taustalla on tapahtunut näiden ns. uhrien ja kiusaajien välillä tai sitä kuka on antanut kenellekin anteeksi ja kuka pyytänyt anteeksi, joten pitäkää ne leipäläpenne ummessa ja kasvakaa aikuisiksi!
Shhhhhhhhh käärme! :devil: Tiedän sinun syntisi!!!

Yhteistyössä