vierailija
Ei pyöritä. Älä levitä väärää tietoa.Päätön pyörittää sitä haaremia.
Ei pyöritä. Älä levitä väärää tietoa.Päätön pyörittää sitä haaremia.
Ei ole, päätön ei suostuisi ikinä touhuamaan yhtään mitään krutin kanssa, muualla kuin ehkä nyrkkeilykehässä.Päätön pyörittää sitä haaremia.
Ja niin M42 TUNNUSTI HOMOUTENSASekin olisi parempi kuin kuvitella olevansa jotakin mitä ei ole.
Mitä sinä saat tällä ilkeilyllä itsellesi?päätön savustettiin taannoin ulos palstalta, miksiköhän, hmm...
Tuo on sun oma subjektiivinen tulkinta asiasta. Edelleenkään sun tai kenenkään muunkaan homon ei kannata mun saalistamisesta haaveilla...Ja niin M42 TUNNUSTI HOMOUTENSA
(hieman vaan verhoillen)
Tervetuloa kaapista ulos
yritän puhdistaa yhden sisäpiiriläisen maineen...Mitä sinä saat tällä ilkeilyllä itsellesi?
Niin kun olet jo kihloissa Aisurin kanssa Uskollisuus on kunnioitettava periaate!Tuo on sun oma subjektiivinen tulkinta asiasta. Edelleenkään sun tai kenenkään muunkaan homon ei kannata mun saalistamisesta haaveilla...
Se se vasta tuntuu olevan riidoissa moneen suuntaan, on nyt aktivoitunut kummastipäätön savustettiin taannoin ulos palstalta, miksiköhän, hmm...
Miten kuvittelet muita haukkumalla tekeväsi sen?? Haukut muita palstalaisia kavereittesi kanssa. Miten ihmeessä kuvittelet tuon tyylin puhdistavan yhtään mitään?yrit
yritän puhdistaa yhden sisäpiiriläisen maineen...
Ellu peukuttaa monesti myös harmaita kirjoittajia, samoin kuin moni muukin. Miksi sinua häiritsee se ketä ihmiset täällä peukuttavat?Se se vasta tuntuu olevan riidoissa moneen suuntaan, on nyt aktivoitunut kummasti
Ruskeakielistä seiskaellua ihmettelen, kun sen pitää peukuttaa melkein jokaista housuttoman viestiä, jopa pelkkiä hymiöitä !!!
krutin vai lispetin?yrit
yritän puhdistaa yhden sisäpiiriläisen maineen...
ellu peukuttaa aina niitä harmaita joista huomaa että ovat ellun fanclubissa ja tulleet vaan trollaamaan tänne.Ellu peukuttaa monesti myös harmaita kirjoittajia, samoin kuin moni muukin. Miksi sinua häiritsee se ketä ihmiset täällä peukuttavat?
Et (Ellu) ymmärtänyt pointtia.Ellu peukuttaa monesti myös harmaita kirjoittajia, samoin kuin moni muukin. Miksi sinua häiritsee se ketä ihmiset täällä peukuttavat?
Toistan kysymykseni: Mitä saat tästä toisten haukkumisesta? Onko sulla niin pahaolla itselläsi, että on pakko purkaa se näin? Tällä tyylillä et puhdista krutin, etkä itsesi, etkä kenenkään muun mainetta.ellu peukuttaa aina niitä harmaita joista huomaa että ovat ellun fanclubissa ja tulleet vaan trollaamaan tänne.
häh? mitä haukkumista tos nyt oli? kerroin vain mitä olen havainnut. sotket kai mut ny johonki toiseen.Toistan kysymykseni: Mitä saat tästä toisten haukkumisesta? Onko sulla niin pahaolla itselläsi, että on pakko purkaa se näin? Tällä tyylillä et puhdista krutin, etkä itsesi, etkä kenenkään muun mainetta.
Täällä mä olen ja ihan tälleen mustana vastaan sulle että kerroppa miten se on sulta ja sun faniclubilta poissa ketä mä peukutan? Ootas hetki niin annan sullekin peukkua tähän ketjuun.Et (Ellu) ymmärtänyt pointtia.
On ihan ok peukuttaa tasapuolisesti, mutta kun pommittaa varsinkin yhtä kokoajan, ja hyvin usein pelkkää hymiötä, niin sitähän tekee itsestään vähän....
En ole se jolle esität kysymyksen, mutta ymmärrän sen, että kiusattu entinen musta antaa harmaana kiusaajilleen takaisin porvoon mitallaToistan kysymykseni: Mitä saat tästä toisten haukkumisesta? Onko sulla niin pahaolla itselläsi, että on pakko purkaa se näin? Tällä tyylillä et puhdista krutin, etkä itsesi, etkä kenenkään muun mainetta.
ei savustettu, kovat on luulot jollain itetään jos niin kuvittelee.päätön savustettiin taannoin ulos palstalta, miksiköhän, hmm...
Jaa niinkö se menikin? Eikös se mennyt vähän toisinpäin, eli tietyt mustat alkoivat kiusaamaan muita ja harmaantuivat sen jälkeen kokonaan?En ole se jolle esität kysymyksen, mutta ymmärrän sen, että kiusattu entinen musta antaa harmaana kiusaajilleen takaisin porvoon mitalla
Tietyt tyypit on saaneet viime aikoina erityisen paljon kettuilua "jostain kumman syystä"
mutta kun pommittaa varsinkin yhtä kokoajan, ja hyvin usein PEUKUTTAA pelkkää hymiötä (ei sanaakaan tekstiä sillä, jonka PELKKÄÄ hymiötä peukuttaa), niin sitähän tekee itsestään (punaiseen housuttomaan) ihastuneen hölmön....Täällä mä olen ja ihan tälleen mustana vastaan sulle että kerroppa miten se on sulta ja sun faniclubilta poissa ketä mä peukutan? Ootas hetki niin annan sullekin peukkua tähän ketjuun.
Syy miks mä peukutan joskus hymiöillä, sydämillä, ylä tai alapeukulla johtuu ihan vaan siitä ettei aina jaksa kommentoida. Mutt mua kiinnostas tietää tai ymmärtää miks se häirittee sua niin paljon ketä kukakin täällä peukuttaa ja miten paljon?
En ole se jolle vastasit. Minä en ole kiusannut ketään. Minä en ole juoruillut kenellekään kenenkään mustan henk.kohtaisia asioita. Silti minulle kettuillaan.En ole se jolle esität kysymyksen, mutta ymmärrän sen, että kiusattu entinen musta antaa harmaana kiusaajilleen takaisin porvoon mitalla
Tietyt tyypit on saaneet viime aikoina erityisen paljon kettuilua "jostain kumman syystä"
Kaikkea sinä kuvittelet. Nykyisestä menosta päätellen ei uskoisi että harmaat kirjoittajat ovat aikuisia.mutta kun pommittaa varsinkin yhtä kokoajan, ja hyvin usein PEUKUTTAA pelkkää hymiötä (ei sanaakaan tekstiä sillä, jonka PELKKÄÄ hymiötä peukuttaa), niin sitähän tekee itsestään (punaiseen housuttomaan) ihastuneen hölmön....
Kannattaisiko ottaa lääkkeet, kun noin harhoissa elät?Niin kun olet jo kihloissa Aisurin kanssa Uskollisuus on kunnioitettava periaate!