Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

• Viestiketjun aloittaja Varvara-fani
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ketähän täällä on kiusattu? Kiusattiinko krutia? Lispettiä? Spenceä? Ketkä heitä kiusasivat ja menikö se nyt ihan niinkään?
epekki kiusasi spenceä joka taas oli joilleikin muille tosi piikikäs.
Millä tavalla hän on rikollinen? Eikös asiattomasta syyttelystä ja vihjailemisesta voi nostaa jo kunnianloukkaus syytteen, nythän sinä vihjailet nimittäin että päätön olisi melkeinpä alaikäisiin sekaantuva namusetä. Toivottavasti et ole kukaan sellainen joka teeskentelee hänelle eessäpäin ystävää.
En mie mitään vihjaile. Meinasin vaan jos toi toinen vierailija puhuu totta :unsure: En pidä siitä että pahan tekijöitä suojellaan.

vierailija
epekki kiusasi spenceä joka taas oli joilleikin muille tosi piikikäs.

En mie mitään vihjaile. Meinasin vaan jos toi toinen vierailija puhuu totta :unsure: En pidä siitä että pahan tekijöitä suojellaan.
Hyi hemmetti miten ilkeä olet, kuinka kehtaat?? Varsin hyvin tiedät ettei nuo ilkeät vihjailut ole totta, silti annat sen kuvan niinkuin alkaisit epäilemään hänestä jotain kuvottavaa.

vierailija
Hyi hemmetti miten ilkeä olet, kuinka kehtaat?? Varsin hyvin tiedät ettei nuo ilkeät vihjailut ole totta, silti annat sen kuvan niinkuin alkaisit epäilemään hänestä jotain kuvottavaa.
No mitä miulle räkytät. käy se huhun liikkelle pistäjän päälle sitten jos on pakko räkyttää. mistä sitä tietää mikä on kenestäki totta. ihmiset on sairaita enkä mie luota keneenkään.

vierailija
Tunnen hänet, eikä hän todellakaan ole mikään lapsiin ja nuoriin tyttöihin sekaantuva mies. No niin eli millä perustelet väitteesi hänestä?

Ihan oikeasti toivon että päätön laittais tästä poliisille tutkintapyynnön, sen verran vakavista syytteistä on nyt kyse.
Hohhoijaa, tuon keksit kyllä itse tuon lapsiin sekaantumisen. Niitä palstasutturoitahan se pyörittää, ja sen tietää jokainen palstalainen.

vierailija
On kait se hyvä että rikolliset ilmi annetaan:unsure:
Vakavista syytteistä,,anna mun kaikki kestää :ROFLMAO:
Hohhoijaa, tuon keksit kyllä itse tuon lapsiin sekaantumisen. Niitä palstasutturoitahan se pyörittää, ja sen tietää jokainen palstalainen.
Palstasutturoiden pyörittely ei tee kenestäkään rikollista tai pahaa ihmistä. Ne sutturat kyllä itse tietävät mitä tekevät, joten siinä mielessä oli todella törkeää lähteä vihjailemaan että päätön olisi rikollinen tai paha.

vierailija
Kunnianloukkaukseen syyllistyy rikoslain mukaan se, joka "esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa" tai muuten halventaa toista. On tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä