Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

• Viestiketjun aloittaja Varvara-fani
  • Ensimmäinen viesti
Mun moka, muistelin, että Iljaa etsittiin tuomittavaksi, mutta olikin esitutkinnan kuulusteluja varten. Toisaalta saattoihan viestissä olla pieni ennakko-oletus siitä, että käräjille juttu lopulta menee, tai sitten ei.
Kunnianloukkaukset ja kansanryhmää vastaan kiihottamiset ovat hemmetin hankalia syytettäviä tuomiosta puhumattakaan.

Mut tekijänoikeusrikokset ja rahankeräysrikokset ovat aika yksselitteisiä juttuja. On lupa tai ei ole.

M42
Kunnianloukkaukset ja kansanryhmää vastaan kiihottamiset ovat hemmetin hankalia syytettäviä tuomiosta puhumattakaan.

Mut tekijänoikeusrikokset ja rahankeräysrikokset ovat aika yksselitteisiä juttuja. On lupa tai ei ole.
No kyllä tuo kunnianloukkaus ja ilmeisesti kansanryhmää vastaan kiihottaminen on todella ympäripyöreästi lakitekstissä ilmaistu. Helpompi on tosiaan nuo, jossa yksiselitteisesti lupa joko on tai sitä ei ole.

No kyllä tuo kunnianloukkaus ja ilmeisesti kansanryhmää vastaan kiihottaminen on todella ympäripyöreästi lakitekstissä ilmaistu. Helpompi on tosiaan nuo, jossa yksiselitteisesti lupa joko on tai sitä ei ole.
Niin... kunnianloukkauksessa pitää funtsia kenen kunniaa loukataan ja miten. Ja kuinka paljon potkimista kenenkin persuksen tulee kestää. Se ei ole ihan yksiselitteistä.

Hannu Salama sai aikanaan tuomion Jumalanpilkasta. Kekkonen hänet siitä armahti kun tuli siihen tulokseen, että Jumalaa ei ihminen pysty pilkkaamaan

Nimimerkki "Asiankannattaja" ei pysty loukkaamaan nimimerkin M42 kunniaa kun kukaan ei tiedä keitä me oikeesti ollaan.

Tekijänoikeusrikokset sit on huomattavasti simppelimpiä juttuja.

vierailija
Niin siis sä et ole Bootis joka on aivan ihana nainen ja palstailee aina omalla nikillään.
Sä olet se jolla ei ole omaa elämää. Ja jolle Bootiksen hyvännäköisyys on ihan liikaa kestettäväksi.
Kauneus on toki katsojan silmässä, mutta objektiivisen tarkastelun alla keski-ikäinen pyylevä mamma ei varsinaisesti ole kadehdittavan kaunis.

vierailija
Mä ny päihitän vittumaisuudessa kenet tahansa jos mä sille päälle satun.

Mut en o nähnyt M42:a vissiin ensimmäistäkään asiatonta viestiä.
Harmaiden huutelijoiden mielestä tietysti asiaton älämölö ja uliuli on tasokasta keskustelua, mutta mä tykkään huomattavasti enemmän M42:n tavasta kirjoittaa.
Kaikki muut on nähny m4kakkosen vittumaisia käskyttämisiä ja itseriittoisuuksia tulvillaan olevia viestejä kyllä, ja myös sinunkin

ootteko te joku 69:ä harrastava -homopari??????

vierailija
Mä ny päihitän vittumaisuudessa kenet tahansa jos mä sille päälle satun.

Mut en o nähnyt M42:a vissiin ensimmäistäkään asiatonta viestiä.
Harmaiden huutelijoiden mielestä tietysti asiaton älämölö ja uliuli on tasokasta keskustelua, mutta mä tykkään huomattavasti enemmän M42:n tavasta kirjoittaa.
Lopetehan jo se vouhottaminen :D
Nyt on aika panna Euroopanomistaja-aisuri ruotuun :sneaky:

Kertokaa sille sen frendit , ettei se omista sitä , vaikka niin luulee:sick:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Aisuri ei omista kuin paskan polttamat kalsarit ja puoliksi jtyhjennetyn viinaputelin!!!
Ei kannata aliarvioida aksua, koko eurokossu meni jo alkuillasta :D
Yksikö vain?

Mä en edes viitti alkaa juomaan jos juotavaa on vain yksi pullo.

Palstalla taas tuntuu olevan muutamakin joiden olis parempi olla ottamatta yhtään mitään. Limunaatikin on tolloille vähän liikaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä