Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

• Viestiketjun aloittaja Varvara-fani
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ei ole muita kuin sinä, millon M42 sun muroihisi kusi, kun olet ottanut siitä nikistä pakkomielteen itselles.
Te muutamat Mfanit muistutatte sitä itseään, patologisia valehtelijoita kaikki. Tässäkin ketjussa on muita, jotka on saaneet aiheetta kuraa siltä.

Ja vaikka kuinka puolustatte ja kehutte sitä, ei se vie pois niitä keljuja fiiliksiä, jotka monet on kokeneet sen tylyttäessä

PISTE

M42
Te muutamat Mfanit muistutatte sitä itseään, patologisia valehtelijoita kaikki. Tässäkin ketjussa on muita, jotka on saaneet aiheetta kuraa siltä.

Ja vaikka kuinka puolustatte ja kehutte sitä, ei se vie pois niitä keljuja fiiliksiä, jotka monet on kokeneet sen tylyttäessä

PISTE
Nyt kun sä haukuit mua valehtelijaksi, niin annapa muutama esimerkki, missä mä täällä palstalla olen valehdellut. Oletko sinä itse valehtelija, kun epäilet muidenkin valehtelevan.

Jos joku on oikeasti aiheetta saanut multa tässä ketjussa kuraa, olen siitä vilpittömästi pahoillani. Mutta tässä juuri huomataan se ongelma, kun ketjussa on monta vierailijaa. Pitäisi ehdottomasti olla jokin keino erottaa v-naamat ja asiallisesti kirjoittavat harmaat toisistaan.

• Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Mä puolustan kristillistä uskoa, laillisia toimintatapoja ja isänmaan puolustamista viimeiseen hengen vetooni asti, jos joku tulkitsee mun viestit kärkkäinä, niin voi miettiä, mikä oma suhtautuminen noihin on. Esimerkiksi mukaisänmaallinen Janitskin on taustaltaan venäläinen ja oukeudenkäyntiä odottava rikollinen. Ei tuollaista voi vakavasti ottaa...
:alien:

Kyllä Aisuri päihittää neljäkakkosen vittumaisuudessaan, siinä on kunnon kyr*ä. M42 on vaan sellanen säälittävä reppana.
Mä ny päihitän vittumaisuudessa kenet tahansa jos mä sille päälle satun.

Mut en o nähnyt M42:a vissiin ensimmäistäkään asiatonta viestiä.
Harmaiden huutelijoiden mielestä tietysti asiaton älämölö ja uliuli on tasokasta keskustelua, mutta mä tykkään huomattavasti enemmän M42:n tavasta kirjoittaa.

vierailija
Mä ny päihitän vittumaisuudessa kenet tahansa jos mä sille päälle satun.

Mut en o nähnyt M42:a vissiin ensimmäistäkään asiatonta viestiä.
Harmaiden huutelijoiden mielestä tietysti asiaton älämölö ja uliuli on tasokasta keskustelua, mutta mä tykkään huomattavasti enemmän M42:n tavasta kirjoittaa.
Sä kyyläätkin m42:n viestejä vaaleanpunaisten linssien läpi, koska olette aateveljiä.

M42
Ei Ilja oikeudenkäyntiä ole odottamassa, vaan esitutkintaa. Kun esitutkinta on suoritettu päätetään viedäänkö Ilja käräjille vai ei, vai joko sä olet päättänyt montako vuotta Ilja saa linnaa?
Mun moka, muistelin, että Iljaa etsittiin tuomittavaksi, mutta olikin esitutkinnan kuulusteluja varten. Toisaalta saattoihan viestissä olla pieni ennakko-oletus siitä, että käräjille juttu lopulta menee, tai sitten ei.

Yhteistyössä