vierailija
Terve harmaa m42Enkä minä.
Terve harmaa m42Enkä minä.
Kyllä kyllä. Ihan miten vaan.No, olet aikalailla yksin ajatuksesi kanssa. Meitä on monta, jotka ovat kokeneet muuta. Todisteita ikävyydestään löytyy pilvin pimein, eli et ymmärrä tätäkään.
Luulet että tietyt harmaat ovat M42.Terve harmaa m42
Et taaskaan ymmärtänytLuulet että tietyt harmaat ovat M42.
Kestipä kauan vastata mulle.Et taaskaan ymmärtänyt
Vain se maailman ainoa harmaa joka diggaa sitä, on se itse harmaana
Ei ole tapana istua ja kytätä, mulla on elämä nimittäinKestipä kauan vastata mulle.
Seli seli..Ei ole tapana istua ja kytätä, mulla on elämä nimittäin
Nyt ulkona mökillä puuhommissa, tauko paikalla ilman tupakkia, ja kännyllä näpytellen.
Mikset sinäkin hankkisi?
ei ole muita kuin sinä, millon M42 sun muroihisi kusi, kun olet ottanut siitä nikistä pakkomielteen itselles.No, olet aikalailla yksin ajatuksesi kanssa. Meitä on monta, jotka ovat kokeneet muuta. Todisteita ikävyydestään löytyy pilvin pimein, eli et ymmärrä tätäkään.
Hohhoijaa, minä en ainakaan ole M42, vaikka se ei minua yhtään ärsytäkään.Et taaskaan ymmärtänyt
Vain se maailman ainoa harmaa joka diggaa sitä, on se itse harmaana
Yhtä monta kuin sulla on sivupersoonia, ei yhtään enempää.No, olet aikalailla yksin ajatuksesi kanssa. Meitä on monta, jotka ovat kokeneet muuta. Todisteita ikävyydestään löytyy pilvin pimein, eli et ymmärrä tätäkään.
Te muutamat Mfanit muistutatte sitä itseään, patologisia valehtelijoita kaikki. Tässäkin ketjussa on muita, jotka on saaneet aiheetta kuraa siltä.ei ole muita kuin sinä, millon M42 sun muroihisi kusi, kun olet ottanut siitä nikistä pakkomielteen itselles.
Nyt kun sä haukuit mua valehtelijaksi, niin annapa muutama esimerkki, missä mä täällä palstalla olen valehdellut. Oletko sinä itse valehtelija, kun epäilet muidenkin valehtelevan.Te muutamat Mfanit muistutatte sitä itseään, patologisia valehtelijoita kaikki. Tässäkin ketjussa on muita, jotka on saaneet aiheetta kuraa siltä.
Ja vaikka kuinka puolustatte ja kehutte sitä, ei se vie pois niitä keljuja fiiliksiä, jotka monet on kokeneet sen tylyttäessä
PISTE
Pitäisi ehdottomasti olla jokin keino erottaa v-naamat ja asiallisesti kirjoittavat harmaat toisistaan.
Eikö ne eroa viesteissän?
No jokuhan voi pääasiallisesti kirjoittaa ihan asiallisesti, mutta sitten yksi viesti menee överiksi tai päinvastoin.Eikö ne eroa viesteissän?
Ihan kuin sulla myös. Yksittäiset kilahdukset voi antaa anteeksi, puolin ja toisin.No jokuhan voi pääasiallisesti kirjoittaa ihan asiallisesti, mutta sitten yksi viesti menee överiksi tai päinvastoin.
Myös asiallisesti kirjoittavien harmaiden etu olisi, ettei käytä vierailija-nimimerkkiä.Ihan kuin sulla myös. Yksittäiset kilahdukset voi antaa anteeksi, puolin ja toisin.
taukopaikalla - se täytyy kirjoittaa yhteen, mutta jos tarkoitat taukoa paikallaan, on eri asia.Ei ole tapana istua ja kytätä, mulla on elämä nimittäin
Nyt ulkona mökillä puuhommissa, tauko paikalla ilman tupakkia, ja kännyllä näpytellen.
Mikset sinäkin hankkisi?
Mä puolustan kristillistä uskoa, laillisia toimintatapoja ja isänmaan puolustamista viimeiseen hengen vetooni asti, jos joku tulkitsee mun viestit kärkkäinä, niin voi miettiä, mikä oma suhtautuminen noihin on. Esimerkiksi mukaisänmaallinen Janitskin on taustaltaan venäläinen ja oukeudenkäyntiä odottava rikollinen. Ei tuollaista voi vakavasti ottaa...
Ei Ilja oikeudenkäyntiä ole odottamassa, vaan esitutkintaa. Kun esitutkinta on suoritettu päätetään viedäänkö Ilja käräjille vai ei, vai joko sä olet päättänyt montako vuotta Ilja saa linnaa?Esimerkiksi mukaisänmaallinen Janitskin on taustaltaan venäläinen ja oukeudenkäyntiä odottava rikollinen.
Mä ny päihitän vittumaisuudessa kenet tahansa jos mä sille päälle satun.Kyllä Aisuri päihittää neljäkakkosen vittumaisuudessaan, siinä on kunnon kyr*ä. M42 on vaan sellanen säälittävä reppana.
Sä kyyläätkin m42:n viestejä vaaleanpunaisten linssien läpi, koska olette aateveljiä.Mä ny päihitän vittumaisuudessa kenet tahansa jos mä sille päälle satun.
Mut en o nähnyt M42:a vissiin ensimmäistäkään asiatonta viestiä.
Harmaiden huutelijoiden mielestä tietysti asiaton älämölö ja uliuli on tasokasta keskustelua, mutta mä tykkään huomattavasti enemmän M42:n tavasta kirjoittaa.
Mun moka, muistelin, että Iljaa etsittiin tuomittavaksi, mutta olikin esitutkinnan kuulusteluja varten. Toisaalta saattoihan viestissä olla pieni ennakko-oletus siitä, että käräjille juttu lopulta menee, tai sitten ei.Ei Ilja oikeudenkäyntiä ole odottamassa, vaan esitutkintaa. Kun esitutkinta on suoritettu päätetään viedäänkö Ilja käräjille vai ei, vai joko sä olet päättänyt montako vuotta Ilja saa linnaa?