Boltti meni ja hävis

• Viestiketjun aloittaja Kankinen
  • Ensimmäinen viesti
itekin douppari
Varmalta taholta kuullut, että Boltilla oli niin kovat mömmöt, ettei uskaltanut voittaa. Pelastui näin testeistä. Ja on se muutenkin jo kankea heppu. Ei irtoa telineistä kuten ennen.

Varmalta taholta kuullut, että Boltilla oli niin kovat mömmöt, ettei uskaltanut voittaa. Pelastui näin testeistä. Ja on se muutenkin jo kankea heppu. Ei irtoa telineistä kuten ennen.
Mä uskon tähän vaihtoehtoon. Ei ole kiva päättää kisauraa doping-käryyn.

Vaikka ainakin hiihdossa 3 parasta testataan automaattisesti, eli sen puoleen tuo teoria ontuu.

Mä uskon tähän vaihtoehtoon. Ei ole kiva päättää kisauraa doping-käryyn.

Vaikka ainakin hiihdossa 3 parasta testataan automaattisesti, eli sen puoleen tuo teoria ontuu.
Isoissa kisoissa mitalistit testataan aina. Muutama muukin satunnaisotannalla. Et jos testiä pelkää niin ei kannata kisoihin mennä. Eikä oikeestaan edes olla huippu-urheilija koska harjoituskaudellakin testaajat saattavat olla ovella milloin tahansa.

Mut kuka oikeesti uskoo, että isorahainen huippu-urheilu olis jotenkin puhdasta? Viimeisin urheilusuoritus jonka mä uskon puhtaaksi on se kun Mietaan Jussi lykki tervatuilla puusuksilla kun muilla oli jo lasikuituliukurit alla. Dopingista ei nimittäin olis hyötynyt mitään kun ei edes välineet ollu ajan tasalla.

Dopingaineethan ei muutenkaan o mitään ihmepillereitä jotka automaagisesti parantaa suoritusta (siis jos ei jostain amfetamiinin kaltaisesta sisupilleristä puhuta) Ne on yleensä aineita jotka vaan mahdollistaa semmoisen määrän harjoittelua jota kroppa ei muuten kestäis.

• Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Boltille on käyny "pöyhöset". Siinä vaiheessa kun urheilijaa kiinnostaa enemmän bileet, bisse ja blondit bimpot, kuin treenaaminen, niin huonostihan siinä käy. Ei niitä kisoja ole ennenkään voitettu esittelemällä treenattuja vatsalihaksia juorulehdissä.

Yhteistyössä