The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huijasin ja puijasin.
Enhämmäny iltaysiin saakka odota vaan painun nurkkabaariin just ny kattomaan onko siellä kavereita tai tappelukavereita.
Yleensä jompiakumpia ongelmitta löytyy... :whistle:

Baarinpitäjä yleensä avaa karaåken jos mua huvittaa laulaa, vaikka se saattaa karkottaa pari asiakasta. Mitähän tapahtuis jos mä menisin tonne haittari sylissä?

Ja juu, mulla on diili nurkkabaarin kanssa. Jos mä alan riehumaan ja rikkomaan paikkoja niin osaan oitis korjata itteni muualle.
Muissa tapauksissa mut saa herättää kun baari menee kiinni. Paitti jos olen söpösti sohvalla.
 
Mikä baari?

Huijasin ja puijasin.
Enhämmäny iltaysiin saakka odota vaan painun nurkkabaariin just ny kattomaan onko siellä kavereita tai tappelukavereita.
Yleensä jompiakumpia ongelmitta löytyy... :whistle:

Baarinpitäjä yleensä avaa karaåken jos mua huvittaa laulaa, vaikka se saattaa karkottaa pari asiakasta. Mitähän tapahtuis jos mä menisin tonne haittari sylissä?

Ja juu, mulla on diili nurkkabaarin kanssa. Jos mä alan riehumaan ja rikkomaan paikkoja niin osaan oitis korjata itteni muualle.
Muissa tapauksissa mut saa herättää kun baari menee kiinni. Paitti jos olen söpösti sohvalla.
 
Ymmärsit väärin. Se peli oli toosi arvokas ja yleensä siksi kun muut eivät ole niitä tuoneet tarjolle ja siksi kun se oli avaamaton pakkaus. Olisin voinut linkata sen jollekin muullekin, mut lomalainen tuli mieleen ekana. Mut sitten niiden hinta putoaisi roimasti.
en ymmärrä väärin ja sinä et ymmärrä ollenkaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä