http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3601536/Heinakuu+oli+maan+etela+ja+keskiosissa+kolein+pariinkymmeneen+vuoteen++helteisinta+PohjoisSuomessaEkaa kertaa on sellanen olo varpaissa että pitäis laittaa sukat.Se on syksy tulossa
Mä en käytä ikinä millonkaan punasta Mustaa sen olla pitää, ainakin valtaosaltaan
Elenako se siinä punasessa nutussaan, aaawww,
Päivää kettinkiin. Asioita hoidettu ja blaablaa.
Olen varustautunut hyvin. Mulla on kaksi laatikkoa olutta ja kuusi askia röökiä."
Sehän oli kutsu muille että tulkaa nyt auttamaan
Miksi muuten tänne kaikkea ilmoittelemaan?
Ai? Toi vihreä rinkula on sit aika huono ilmaisemaan sitä. Saisi olla punainen ja terävä, niinku piikikkäämpiSulla on puutteita sisälukutaidossa.
Tänään on nimenomaan se päivä jolloin en kaipaa ketään enkä mitään.
Jos sulla on joku ongelma siinä, että olen rehellinen niin ongelma on ihan omasi, enkä osaa auttaa.
Naisella punainen tukka on... ööh... lääh ... vaikka väri olis purkista.Mä en käytä ikinä millonkaan punasta Mustaa sen olla pitää, ainakin valtaosaltaan
Joo ei siinä mitään pahaa ole.Mä käytän punasta , ainakin valtaosaltaan
Olen
Mikä vitun vihreä rinkula?Ai? Toi vihreä rinkula on sit aika huono ilmaisemaan sitä. Saisi olla punainen ja terävä, niinku piikikkäämpi
Voiko joku tosiaan rypeä muistoissaan noin
Siitähän näkee, kuka on paikalla. Ehkä kaikki ei sitä näekäänMikä vitun vihreä rinkula?
Toiseen kysymykseesi vastaan, että voi. Ja saa. Kuka kieltäis?
Joo ei siinä mitään pahaa ole. Itse rakastan kaikkea pörröistä mutta vain jos väri on pääsiäistipun keltaista
Koska me haluamme tietää muiden tekemiset.Sehän oli kutsu muille että tulkaa nyt auttamaan
Miksi muuten tänne kaikkea ilmoittelemaan?
Tapoihini kuuluu nukkuakin joskus.Siitähän näkee, kuka on paikalla. Ehkä kaikki ei sitä näekään
Mut sulla se sammuilee tämän tästä
suksi nyt vttuun siitä utelemasta saatanan harakka.http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/avaamattomasta-klassikkopelista-maksettiin-huutokaupassa-30-000-dollaria-6665742
---alkaako komeroiden siivouksella?
olen huonompaa. oli kännissä tai selvänä niin vaihtavat kadun toiselle puolelle.Mä taidan olla huonoa seuraa. Kännissä moni juttelee mun kanssa. Mutta ei haluta tavata selvinpäin.
En usko.olen huonompaa. oli kännissä tai selvänä niin vaihtavat kadun toiselle puolelle.
mutta mä tiedän.En usko.
Täällä satoi eilen ja oli kovat ukkoset, nyt on paistanut aurinko mutta on myös pilvistä *antaa paikallisen säätiedotuksen* Kova tuuli kyllä on ollu, toivottavasti se sade ei tuu tänneihan just sataa vettä niin paljon ettei tarvia ainakaan tomaatteja kastella.
Mä en tiedä.mutta mä tiedän.
Osta astianpesukone?Täytyy lähte ostaa huomena astioita, ku ei viittis tiskata