Miksei samantien koko nivaska.ja tämä
SIks koska siinä ois niksMiksei samantien koko nivaska.
Ja lehti ei ole ihminen.No entäs tää? Ollaanpas sitä nyt vaativia
Kyll mää sen tiiän..aattelin että haluat vessaan lukemistaJa lehti ei ole ihminen.
SIks koska siinä ois niks
onks sul keks, mul kahvin kaa.SIks koska siinä ois niks
Mul on puhelin sitä varten.Kyll mää sen tiiän..aattelin että haluat vessaan lukemista
Minä otan vessaan jos ei pehmis huoli.Kyll mää sen tiiän..aattelin että haluat vessaan lukemista
Eiks se mennyt jotenkin että ''luna ja ellu ne yhteen soppii, huomenna pannaan ne pussauskoppiin, sieltä kuuluu niks ja naks ja heille syntyy karvainen laps..'' mutt en ihan sanatarkkaan muista miten se nyssitte meni.
Tästä tuli mieleen se pussauskoppiloru lapsuudesta. En muista miten se meni.
HöhMä taidan olla huonoa seuraa. Kännissä moni juttelee mun kanssa. Mutta ei haluta tavata selvinpäin.
Jotenkin sinne päin.Eiks se mennyt jotenkin että ''luna ja ellu pantiin pussauskoppiin, sieltä kuului niks ja naks ja heille syntyi karvainen laps..'' mutt en ihan sanatarkkaan muista miten se nyssitte meni.
Tää on tätä nykyteknologiaaMul on puhelin sitä varten.
Emmä syö keksiäonks sul keks, mul kahvin kaa.
En usko kyllä yhtään.Mä taidan olla huonoa seuraa. Kännissä moni juttelee mun kanssa. Mutta ei haluta tavata selvinpäin.
mä muokkasin sen lorun kun muistui mieleenJotenkin sinne päin.
Voi teitä laattojen orjia.Mul on puhelin sitä varten.
Ajattelin että se oli Eino Leinon versio.mä muokkasin sen lorun kun muistui mieleen
Tylsistynyt. Rupesin ajattelemaan menneitä tapahtumia.En usko kyllä yhtään.
Olet vaan vähän alakulonen nyt?
peesiEmmä urheile seksiä
Jos se Leinoo ois, se menis kutakuinkin näin:Ajattelin että se oli Eino Leinon versio.
Oli pakko tarkistaa että kirjotinko mä oikeesti noinpeesi