Softy
Must ei saa erakkoa millään. Mä tarvitsen seuraa välillä.Musta on tullu tavallaan erakko tän sairauteni vuoksi, kun ei ole jaksanu liikkua juurikaa missään
Must ei saa erakkoa millään. Mä tarvitsen seuraa välillä.Musta on tullu tavallaan erakko tän sairauteni vuoksi, kun ei ole jaksanu liikkua juurikaa missään
Niin että sitten tulis kämppä täyteen palomiehiä sammuttamaan...hmmm,hyvä idea
No softy,sä kaipaat seuraa ja majuri on yksin niin sinne hopihopi! Siten ei ole kumpikaan yksin.
Nää, pitää etukäteen sopia. Mä en lähde tosta noin vaan. Muutenki laiska käymään missään.No softy,sä kaipaat seuraa ja majuri on yksin niin sinne hopihopi! Siten ei ole kumpikaan yksin.
No nyt voi sopia etukäteen ja sit lähteä.Eikai siihen nyt tarvi pitkäää varoaikaa.Nää, pitää etukäteen sopia. Mä en lähde tosta noin vaan. Muutenki laiska käymään missään.
Tänä päivänä en mee mihkään.No nyt voi sopia etukäteen ja sit lähteä.Eikai siihen nyt tarvi pitkäää varoaikaa.
Sori mut ei pysty kattoo videota.omaishoitajaksi
Huomenna sit.Tänä päivänä en mee mihkään.
Kattoo nyt. Mul on hänen numero joten voin viestitellä.Huomenna sit.
Eka työpäivä loman jälkeen ohi. Jihuuuuu
Väsyttää & hiki. Ensin suihkuun,päiväkahvi ja pienet tirsat.
Kumpikin voittaisKattoo nyt. Mul on hänen numero joten voin viestitellä.
Ne tarvii kai kokin erikseen. Epek?No softy,sä kaipaat seuraa ja majuri on yksin niin sinne hopihopi! Siten ei ole kumpikaan yksin.
Mitä mä kokilla? Osaan tehdä ruokaa. Niin osaa Majurikin.Ne tarvii kai kokin erikseen. Epek?
http://www.anttiheikkila.com/terveysklubi/menestystarinat/
Must ei saa erakkoa millään. Mä tarvitsen seuraa välillä.
Ei
Auttaako yhtään?
ja tämäkommenttien alle painettavissa hymiöissä voisi olla tämäkin >
Olen kaivannut monesti.