No miksi niitä hinnakkaita viinoja sitten ostetaan?ei sitä kuulema ulkonäöllä kaupatakkaan, niinkun ei viinaa maullaan.
Eikö? No ei sulla kyllä pallejakaan voi olla.mulla ei otsikon mukaista elintä olekkaan. enkä muitten tavaroita ole myyny.
Ootko mies vai nainen?Pillu on aina ulkonäkönsä väärtti. Niin pahaa tervettä pillua ei olekaan, joka pistäisi kääntymään ympäri. Ja hämärässä käy mitä parhaiten. Rakastan pilluja, rakastan niiden katselua ja koskettelua. Tainnun niiden tuoksusta!
Onko sormi ruma vai kaunis? Ihan samanlainen kysymys perimmiltään. Pillu on ruma tai kaunis ihan samassa konseptissa ilman seksuaalisuutta.*huokaus*
Ketjussa puhutaan ULKONÄÖSTÄ. Miksi jotkut puhuvat jostakin muusta mikä ei liity aiheeseen?
oot sie rattopoika. paljonko mela nykyään maksoo.mulla ei otsikon mukaista elintä olekkaan. enkä muitten tavaroita ole myyny.
Sinähän sen aikaan olet olet saanut, jos tuo nyt on ees tottakaan.Kun vaimon reisien väliin katsoo, niin siellä näkyy aukko kuin käsikranaatilla jäjäytetty.
Muistithan itsekin parturoida heppisi?Karvainen pillu on kuvottava, en panisi. Posliini se olla pitää.
Älä nyt viitti. Kyllä naisella karvat pitää olla. Rönsyt voi parturoida, mutta kaunis kolmio häpyluun päällä tekee aivan hulluksi.Karvainen pillu on kuvottava, en panisi. Posliini se olla pitää.
Ei paljon tarvitse mielikuvitusta käyttää kuka tätä mieltä on.Karvainen pillu on kuvottava, en panisi. Posliini se olla pitää.
Hei camooon sä! Aamulla varhain oli nenäni mitä ihanimman tuoksutarhan portilla! Voi että!Ootko mies vai nainen?
Ei miehen persereiässä..Hei camooon sä! Aamulla varhain oli nenäni mitä ihanimman tuoksutarhan portilla! Voi että!
Ei miehen persereiässä..
Voi hyvänen aika sentään! Jo on kritiikkiä ja arvostelua piilossa olevasta tavarasta. Näytänkö omani? Joko pyörrytte kauhistuksesta tai jumaloitte taivaaseen asti.
Mutta mitä sitten, kun mies paljastaa oman kalleutensa. Onko se ylevää ja hienoa, kun ohut ja ujonnäköinen luikeromainen kulli roikkuu allapäin saamatta mitään tuke palleista jotka vuorostaan riippuvat löysinä kuin jättiläisen kyynel reisien välissä. Kivekset ulottuen kauas alemmas itse kullin päätä. Ja vielä toinen kives alempana toista. Näitä on.
Kyllä minulle kelpaa.Karvoitus häppäreiden alueella aiheuttaa kyllä pahoinvointia Ainakin suuseksi voi heti unohtaaa, harva haluaa mitään kuselle haisevaa karvapehkoa nuolla ja sit yskiä niitä karvoja suusta