Toi "stand by your man" on yks niistä lauluista jonka olisin tahtonut tehdä.ei olekaan.
No mutt eihän se sitten ois ollut sama kuin mitä se nyt on kun sää et oo hää ja hää ei oo sääToi "stand by your man" on yks niistä lauluista jonka olisin tahtonut tehdä.
http://netvet.wustl.edu/species/guinea/gpmodel.txtKiitos, hyvää elämää kaikille tähän ketjuun kirjoittaville.
tee sinä "stand by your woman".Toi "stand by your man" on yks niistä lauluista jonka olisin tahtonut tehdä.
ahaaaa, sä näet huomiseen päivään ulos kattomalla.kyllä mulla aistit toimii, toisin kuin muilla nykyajan ihmisillä vissiin.
näen mikä ilma on kun katson ulos.
Jep, elämällä huomiseen. Joku päivä sekin lahja loppuu.ahaaaa, sä näet huomiseen päivään ulos kattomalla.
Olen yrittänyt mutta osaamiseni ei ole noin kovaa tasoa.tee sinä "stand by your woman".
näytä luna ?=/%&#, onko huomenna pouta.Jep, elämällä huomiseen. Joku päivä sekin lahja loppuu.
Aloita tekemällä vaikkapa biisi nimeltään StandOlen yrittänyt mutta osaamiseni ei ole noin kovaa tasoa.
Toi on paras Beatles- cover koskaan.
Niin ja se suomennetaan nimellä seisokki...Aloita tekemällä vaikkapa biisi nimeltään Stand
Tuosta tuli se loru mieleen mitä aina sateen jälkeen hoettiin etanoille että ''etana etana näytä sarves, onko huomenna pouta'' ja ihan joka kerta ne näytti..miksköhän.näytä luna ?=/%&#, onko huomenna pouta.
ai sä hiffasit ideanNiin ja se suomennetaan nimellä seisokki...
Ota susta selvää.Olen yrittänyt mutta osaamiseni ei ole noin kovaa tasoa.
luna ei kyllä "sarviaan" näytä.Tuosta tuli se loru mitä aina sateen jälkeen hoettiin etanoille että ''etana etana näytä sarves, onko huomenna pouta'' ja ihan joka kerta ne näytti..miksköhän.
Selvää minusta ei saa.Ota susta selvää.
Olipas vaikeeta.ai sä hiffasit idean
Mä oon pienikokoiseksi naiseksi erittäin taitava pudottamaan isommankin ihmisen sängystä lattialle, sekä muut että itteniSelvää minusta ei saa.
Mutta jos lähdet Ellun haasteeseen mukaan niin siinähän voitte kimpassa vahtia kuorsaamistani.