Eipä tuota voi etukäteen tietää.Tuleekohan ens yönä sittenki ukkoa..tuntuu tosi hiostavalta nyt.
Eipä tuota voi etukäteen tietää.Tuleekohan ens yönä sittenki ukkoa..tuntuu tosi hiostavalta nyt.
kyllä mulla aistit toimii, toisin kuin muilla nykyajan ihmisillä vissiin.
Minä ja..mennään saman peiton alle piiloon, mä suojelen suajos tulee niin toivottavasti olen muissa maailmoissa.
No joo...niin, mä vaan siis ihan retosisesti mietin kun nuistakaan aina tiiä pitävätkö paikkaansa vaiko eivät
Mää en niin kovasti tuohon näköaistiin luota, mut tässä kun pihalla istuu niin olen pari kertaa huomannut et vettä sataa.kyllä mulla aistit toimii, toisin kuin muilla nykyajan ihmisillä vissiin.
näen mikä ilma on kun katson ulos.
Maailman luotettavin sääennuste on nimeltään "ikkuna".kyllä mulla aistit toimii, toisin kuin muilla nykyajan ihmisillä vissiin.
*miettii ketä tässä nyt piikitellään peppuun*kyllä mulla aistit toimii, toisin kuin muilla nykyajan ihmisillä vissiin.
Mistä sen huomaa siellä pihalla?Mää en niin kovasti tuohon näköaistiin luota, mut tässä kun pihalla istuu niin olen pari kertaa huomannut et vettä sataa.
Maailman turvallisin paikka on mun peiton alla.Minä ja..mennään saman peiton alle piiloon, mä suojelen sua
No joo...niin, mä vaan siis ihan retosisesti mietin kun nuistakaan aina tiiä pitävätkö paikkaansa vaiko eivät
Eipä tuota voi etukäteen tietää.
Mistä sen huomaa siellä pihalla?
kastuuMistä sen huomaa siellä pihalla?
Nääh, me pudotettais sut Lunan kanssa lattialle kun kuitenki kuorsaisit niin kovaaMaailman turvallisin paikka on mun peiton alla.
Mun ei o koskaan käynyt huonosti milloin olen ollut siellä yksin!
Onko tämä haaste?Nääh, me pudotettais sut Lunan kanssa lattialle kun kuitenki kuorsaisit niin kovaa
Tammy Wynette ei o mikään vitsi.
ei tietoisesti ainakaan ketään tällä kertaa.*miettii ketä tässä nyt piikitellään peppuun*
ei olekaan.Tammy Wynette ei o mikään vitsi.
Hei täälläkin tuulee vähän mutta ei sada.ei tietoisesti ainakaan ketään tällä kertaa.
Täällä tuulee ja sataa.