Sinä kans sielläTuhkaa
Sinä kans sielläTuhkaa
Noi tunkee kaikkea suuhunsaMissä muodossa?! Voi hitto nyt teijän kanssa
Tarkotinkin housut jalassa, ei tartu pyllyhiukset.Emmä nyt haluis kenenkään persposkia vasten nukkua...siinä ois riskinsä...vois jäähä hiuksistaan kiinni toisen takamukseen
Luin kolme kertaa että nojatuoli...sitten mietin että kuin nojatuolilla voi lyödä itseään alaselkäänNoidannuoli, per....le alaselkään iski.
Jos ne housut on tahmeetTarkotinkin housut jalassa.
Ei nyt toki. Tuntuu kuin joku olisi pistolapiolla katkaissut selkärangan.Luin kolme kertaa että nojatuoli...sitten mietin että kuin nojatuolilla voi lyödä itseään alaselkään
uijui...ei oo kiva tunneEi nyt toki. Tuntuu kuin joku olisi pistolapiolla katkaissut selkärangan.
Mutt sähän voit laittaa sitä geeliä tukkaasAi ne pitää liottaa ja sit niist tulee jotain geelimössöä.No voi kun kiva
Nyt seikkailevat HopeaToffee, Elena777 ja Tinkuliini.
Tolla naisella ei oo geeliä kyl tossaMutt sähän voit laittaa sitä geeliä tukkaas
Älä itkuta, sopu sijaa antaa.on täällä muitaki
Nii varsinkin jos Luna käyttää rexonaaÄlä itkuta, sopu sijaa antaa.
Jospa se olikin viemärihyttynen?Ei nyt toki. Tuntuu kuin joku olisi pistolapiolla katkaissut selkärangan.
Tolla naisella ei oo geeliä kyl tossa
No joo,been there done that
Mua inhottaa sanoa, että mitä minä sanoin.Ei nyt toki. Tuntuu kuin joku olisi pistolapiolla katkaissut selkärangan.
Jos ne housut on tahmeet
Mua inhottaa sanoa, että mitä minä sanoin.
Mutta mitä mä just eilen sanoin...niin siis voisko joku kertoo kun en itte enää muista??.
Taaskin näkyy pelkkä IMG
En kyllä mitenkään muistaMua inhottaa sanoa, että mitä minä sanoin.
Mutta mitä mä just eilen sanoin.