sehän on vauvan ruoka hetki on niin inhottavaa. ja sit kuitenkin huudetaan, että vauvaa pitää täysimettää, jos et imetä, niin olet epäkelpo äiti.
En ole ikinä nähnyt nänniä kun nainen imettää. Tosin en oo mennyt vissiin tarpeeksi lähelle töllääEn minäkään tykkää jos ruokapöydässä näkisin edes naapurin äidin nännit.. Ei kiitos.
Vääriltäänhän jopa miehiltä, että ravintolassa ollaan paita päällä, eikä naisetkaan saa tulla ravintolaan pikku pikku bikineissä, eli rinnat piiloon.
Tai sitten et ylipäätään ole ollut imettävien ihmisten kanssa tekemisissä.En ole ikinä nähnyt nänniä kun nainen imettää. Tosin en oo mennyt vissiin tarpeeksi lähelle töllää
Eikö just todettu että niitä on häiriöksi joka paikassa?Tai sitten et ylipäätään ole ollut imettävien ihmisten kanssa tekemisissä.
Kuinka moni oikeesti kotonakin imettää kesken ruokailunsa??? Ei kukaan.
Varta vasten pitää kyllä tuijottaa että nännin näkee, sehän on lapsen suussa. En mä töllää aikuisiakaan suuhun kun ne syö. Tai kurki viereisiin pöytiin että miten siellä joku asettelee haarukan suuhunsaJos et ole yhdenkään imettävän äidin nänniä nähnyt, tarkoittaa se sitä että olet kääntänyt katseesi pois - josta päästäänkin totuuteen - Miksi sitten käännät katseen pois? Jos se imetys kaikkiaan olisi verrattavissa kenen tahansa ruokailuun.
Voi voi vaikka kuinka monta kertaa, varsinkin tiheän imun aikana.Kuinka moni oikeesti kotonakin imettää kesken ruokailunsa??? Ei kukaan.
Mun ei tarvinnut imettää silloin. Söin kun lapsi oli syönyt tai oli nukkumassa.Kuinka moni oikeesti kotonakin imettää kesken ruokailunsa??? Ei kukaan.
Kyllä minä imetin usein samalla kun söin.Kuinka moni oikeesti kotonakin imettää kesken ruokailunsa??? Ei kukaan.
Ei minua haittaa, jos on MYÖS joku erillinen tila, mutta ei se imetystila aina edes ole mitenkään käytännöllinen. Jos on vaikka ystävän kanssa syömässä, niin käytännössä imetys voi tarkoittaa sitä, että poistuu seurueesta niin pitkäksi aikaa, että ystävä on jo ehtinyt syödä ja oma ruoka on jäähtynyt. Jos on yksin syömässä, on hankala ruveta keräämään kaikkia tavaroita ja ottaa ne mukaan, koska ei välttämättä tunnu kivalta jättää niitä vartioimatta pöytäänkään. Jos on yhden tai kahden muun lapsen kanssa syömässä, täytyy ottaa heidätkin mukaan, jos eivät ole niin isoja, että voivat jäädä yksin. Ja lopputulos on taas se, että kun tulee takaisin, on ruuat jäähtyneet ja varsinkin muut lapset hermostuvat. Eikä se itsellekään ole kiva syödä kylmää ruokaa. Jos imetystila sattuu olemaan varattu kun itse sitä tarvitsisi, joutuu jonottamaan huutavan vauvan kanssa samalla kun tietää oman ruokansa jäähtyvän pöydässä ja mahdollisen pöytäseurueen istuvan yksin. Jos itse on syönyt jo yli puollenvälin, saattaa henkilökunta korjata erehdyksessä ruuat pois, jos luulevat että ruokailu on jo lopetettu.Ei kyllä yhtikäs mikään. Ite oon imettänyt yhteensä 30 kuukautta, varsin tuttua puuhaa siis.
Mutta mä taas en ymmärrä sitä, miksi nykyään suuttuvat jos eivät saa imettää missä tahansa. Tai suuttuvat jopa siitä jos järjestetään erillinen, rauhallinen tila missä saa imettää.
En kyllä aikuistenkaan ruokailua jää seuraamaan ja katselemaan. Ja kyllä minä siitäkin kiusaantuisin, jos huomasin jonkun tuijottavan/tarkkailevan, kun itse ruokailen.Jos et ole yhdenkään imettävän äidin nänniä nähnyt, tarkoittaa se sitä että olet kääntänyt katseesi pois - josta päästäänkin totuuteen - Miksi sitten käännät katseen pois? Jos se imetys kaikkiaan olisi verrattavissa kenen tahansa ruokailuun.