Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllähän siinä haamu näkyy, mutta mulla ei oo kokemusta tosta testistä että antaako herkästi viivanpaikkoja vai näkyykö siinä oikeesti jotain vaan sillon jos on tosi kyseessä :)
Mä luulen, että noi antaa aina jotain. Joitain kappaleita oon tehny, ja se menkkojen aikaan tehty kyllä ainut nega, muulloin jotain pientä näyttänyt. Että en luottas ennen kun tulis kunnon viiva. Muutenkin tuo sininen väri on paljon hankalampi tulkita ku perus punainen viivanen.. minun mielestä.
 
Mä luulen, että noi antaa aina jotain. Joitain kappaleita oon tehny, ja se menkkojen aikaan tehty kyllä ainut nega, muulloin jotain pientä näyttänyt. Että en luottas ennen kun tulis kunnon viiva. Muutenkin tuo sininen väri on paljon hankalampi tulkita ku perus punainen viivanen.. minun mielestä.
odottele pari päivää ja testaa uudestaan..tai sit se digi niin ainaki saa selvyyden :)
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
@nelHM Hyvältä näyttää, minäkin pidän täällä sulle peukkuja, että viiva vahvistuu!

Mä sain eilen testiajan ulkopuolella roskishaamun siihen Early predictoriin - tänä aamuna tällainen tulos Apteekin Ultralla. Mut täähän oli se kuuluisa viivanantaja...meinaa vaan toiveet nousta.

FullSizeRender-51_opt.jpg
 
Heipsistä!
Piinailijoiden joukkoon liityn minäkin, kp 23 / dpo 10. Toinen yrityskierto vasta menossa, ja ikääkin on.

Nyt on sitten ollut nin paljon erilaisia oireita, että joko mulla on joku superpöpö tai sitten oikiasti oon raskaana. Oviksesta asti rinnat alkaneet kipeytyä, koko ajan enemmän. Tuntuvat myös painavammilta kuin ennen. Nukahtelen, närästää, iskee äkkiä kauhea nälkä, mutta vain suolainen maistuu.

Vatsaa on vedellyt alhaalta inhottavasti jo viikon verran, edellisyönä heräsin koviin vatsan polttoihin. Onko muilla polttanut vatsaa raskausoireena??'

Huomenna aamulla ajattelin testailla herkällä testillä, ja jollei menkkoja kuulu viimeistään ens ke, sitten uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Heipsistä!
Piinailijoiden joukkoon liityn minäkin, kp 23 / dpo 10. Toinen yrityskierto vasta menossa, ja ikääkin on.

Nyt on sitten ollut nin paljon erilaisia oireita, että joko mulla on joku superpöpö tai sitten oikiasti oon raskaana. Oviksesta asti rinnat alkaneet kipeytyä, koko ajan enemmän. Tuntuvat myös painavammilta kuin ennen. Nukahtelen, närästää, iskee äkkiä kauhea nälkä, mutta vain suolainen maistuu.

Vatsaa on vedellyt alhaalta inhottavasti jo viikon verran, edellisyönä heräsin koviin vatsan polttoihin. Onko muilla polttanut vatsaa raskausoireena??'

Huomenna aamulla ajattelin testailla herkällä testillä, ja jollei menkkoja kuulu viimeistään ens ke, sitten uudestaan.
Moi. Meillä samat dpo:t ja mulla ke menkat alkaa. On tosi tarkka kierto ollu. Noista mahan viiltelyistä.. kyllä mulla kaikenlaista viiltelyä alamahalla ja alaselässä varsinkin ollut joka raskauden ihan alussa, jo ennen plussaa alkanut ja jatkunut koko alkuraskauden ajan. Sulla kuullostaa oireet hyvälle. Ja mikä minusta, ainakin itelleni, hyvä juttu, jos itsestä tuntuu sillai ihan oikeesti erilaiselle. Tarkoitan sitä, että monesti yrittäessä kokee kaikenlaisia oireita ennen menkkoja, mutta mulla ollu joka kerta raskautuessa ennen plussaa sellainen sisäinen fiilis, että nyt. Toki sitä ei ääneen tule sen pettymyksen ja epävarmuuden vuoksi kellekkään sanottua ja itsekin siitä skeptinen on, kunnes testi varmistanut tunteen.
Pidän sulle peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: tyty79

Yhteistyössä