Plussa se ainakin mun silmään on, vahva plussa. Tiiä vaikka meinais ihtiäänMitä mieltä, ovistesti kaks päivää ennen menkkoja? Ja lämmöt 36.9, normi lämpö just ja just yli 36
vasta kp16 tänään? kuinka pitkä kierto sulla on ja koska sulla on ollu ovis? Mulla on tänään kp19/28 ja ovis oli kp14, vielä täs pitäs ens viikkoon odotella et vois testaillaKp 16. Huomenna kyllä testaan vaikkakin on liian aikaista. Ei tohdi muuten hyvällä omallatunnolla viettää sitä tyttöjeniltaa nega siis odotettavissa melko varmasti.
Mullahan tää olisi siis kolmas raskaus, vaikka mulla on vaan yksi lapsi. Kuten aiemmin kerroin, niin erosin mun lapsen isästä kaksi vuotta sitten ja draamaa siihen liittyi kerrakseen. Oltiin ensinnäkin menossa naimisiin muutama kuukausi jälkeen kun sitten ero tulikin. Ja olin juuri ennen eroa saanut tietää olevani raskaana. Kaverini sitten vaan yks päivä kertoi mulle että mieheni petti minua hänen kanssaan ja siinä se sitten olikin. En voinut jatkaa suhdetta ja lopulta päädyin raskaudenkeskeytykseen olisi ollut liian raskasta siinä elämäntilanteessa. Ja luultavasti nyt ei asiat olis näin hyvin kuin ne on.
Kaikesta jotenkin selviää mutta saa nähdä millaista tunnemyrskyä on luvassa jos tulen raskaaksi!
Eikös haamut ole positiivisia?kp31/30-31 ja menkkoja ei näy ja testit on nega Muutamaa haamujen haamua lukuunottamatta.. Saas nähä..
laita kuvaa sun haamuista?kp31/30-31 ja menkkoja ei näy ja testit on nega Muutamaa haamujen haamua lukuunottamatta.. Saas nähä..
onhan ne mut ne on ollu niiiiin hailukoita et mieskään ei oo nähny niitäEikös haamut ole positiivisia?
Ne on ne jotka tänne laitoin jolaita kuvaa sun haamuista?
Hieno viivahan siinä onTämmöinen tuli aamulla r-testiin hirmu hailakka mutta kaippa tää plussa on ?
kyllä tuo on ihan selvä plussa Onnea!Tämmöinen tuli aamulla r-testiin hirmu hailakka mutta kaippa tää plussa on ?
Oliko samannäköinen kuin tuo minun?Early predictor teki mulla samoin, ei merkannut mitään. Toden ollessa kyseessä haalea plussa oli inan punertava. Samoin Apteekin ultra, sain jopa testiajalla haamun, mutta omiin ja monen muun kokemuksiin perustuen olivat siis negoja. Piruuttani testasin läpi kierron ja koko ajan sain niitä, ei vahvistunut eikä haalistunut. Inha testi.