Mikä ihmeen soolopiereskely?Soolopiereskely on hauskaa varsinkin jos onnistuu piereen jonkun eessä Tosin mistäs minä sellasesta mitään tiedän kun en piere. Ikinä.
Pieremisessä toisten seurassa ei kyllä ole mitään hauskaa.
Mikä ihmeen soolopiereskely?Soolopiereskely on hauskaa varsinkin jos onnistuu piereen jonkun eessä Tosin mistäs minä sellasesta mitään tiedän kun en piere. Ikinä.
Kyllä mä tiijän mistä kautta mun huokailut ulos tulee! Mun sievänsöpösestä nenuliinista tai suukkusesta. Nih kerta!Älä kauheen syvään siellä huokaile, tiiä mitä kautta se tulee susta pois
Sekin vielä. Ja vielä discoa!Meinaan myös tanssia sydämeni kyllyydestä tänään. Tosin discoa.
Nyt on oikiat eväätOon vähän pikkasessa pöhnässä mutta haittaaxe
Ei ole tullut vielä levotonta tuhkimoa mutta grillin haju tulee jostain nokkaan.
Ehkäpä pitää ottaa jostain grilli/höyrymakkaraa
Pidä hauskaa, nainen! Nauti, laula ja tanssi!Loppuu pian akku *vatun älypuhelimet*
Joten hauskaa loppuiltaa kaikille.
Aa, nyt tulee levoton tuhkimo
Mutta se ympäristö on muuttunut kuulema hirveen kaupunkimaiseks nykyään.Huvikumpu näyttää nykyään tommoiselta, eli just samalta kuin aina ennenkin.
Tsykolokisesti ajatellen noin voimakas asian kieltäminen ja vielä tasajalkaa pomppiminen kertoo asian päinvastaisuudesta...vastaaja ei kykene myöntämään tosiasiaa itselleen vaan paljastumisen pelossa reagoi yllättävän voimakkaalla tavalla mikä näyttäytyy vastaajaa kohtaan epäuskottavalla tavalla...(teetä, toim.huom.)No emmä piere muitten aikana ikinä!!
Äläpä syytä toista omista teoistasPierupuheillanne saitte mun pienen haukunkin niin tuhnaileen et ajoin olkkarin soffalle sen tutimaan.
Missä sitä on kupatttu kun täällä olis tarvinnu paheksua.Käväsin suihkussa, pesasin munatkin
En_minä. En.Senkin tuhmurit täällä sitä vaan perwoilette
Suihkussapa tietenkinMissä sitä on kupatttu kun täällä olis tarvinnu paheksua.
Et tietenkään sie oot kiltistiEn_minä. En.
Niin oonkinEt tietenkään sie oot kiltisti