Enkä ruohoa kasvata, mulla ei edes tekokukkia ole
unohdin siihenkin vastata.
Aina vaan mietin mistä te revitte näitä juttuja
? Ei siihen voi muuta kun naura. Mutta samalla tehdä ilmoituksen kun se jo jatkunut vuosia. Teen sen en edes omasta puolesta. Teen sen siksi kun tiedän kuinka monet ihmiset masentuivat kiusajien takia, pahimilla tekivät itsemurhan. Ei mulla muuta kun mietikää välillä mitä päästätte kirjoitamaan tänne tai muualle.
Itse kiusaaminen minuun ei vaikuta millään tavalla, mutta häiritse todella paljon, koska aina joku sama persoona tai pari, kun aloitan uuden keskustelun oli se aihe mitä tahansa niin se alkaa keksimään juttuja tyhjästä. Ei ole kovin tervettä, siksi nyt annan tehtävä viranomaisille jälleen kerran ja kun viimeksi hekin totesivat, näissä tapauksissa pitää ja jopa pakko tehdä ilmoituksen eteenpäin, se on heidän työt hoitaa tälläisiä tapauksia, koska kenestä ei saa sanoa edes pahasti, puhumattakaan, montako vuotta olin täällä vaikka ja mitä. Milloin horo, milloin narkari, entäs mun yritykset ja konkurssit, sekakäyttäjä, mieskin pettää, lista on todella pitkä. Vaikka en ole mikään horo, aika hankala sen on olla jos vain 2 miestä on ollut vain ja 30 olen, huumeita en ole maistanut ikinä, konkurssia en ole ainakaan vielä tehnyt, tulevaisuudesta ei tietoa, sekakäyttäjä en ollut, mieskin ei ole pettänyt, en tiedä jatkanko?
En jatka se jää nyt siihen.