Neuvon ennenku Majuri kerkee!! Leikkaa se kohta irtiMiten saa vaatteesta maalarinteippiliiman pois? Ei ole lähtenyt pesussa eikä vaikka laitoin pakkaseenkin. Ostin kirpalta topin ja mekon ja niihin oli laitettu hintalappu maalarinteipillä.
Neuvon ennenku Majuri kerkee!! Leikkaa se kohta irtiMiten saa vaatteesta maalarinteippiliiman pois? Ei ole lähtenyt pesussa eikä vaikka laitoin pakkaseenkin. Ostin kirpalta topin ja mekon ja niihin oli laitettu hintalappu maalarinteipillä.
Kiitti,joo. Ei kivaa.Kyllä teillä on nyt vastoinkäymisiä
Ei oo kivaa tollanen
No johan nyt on epäonnea...josko nyt ei tulis pientä kuhmua kummosempaa.Meille sattui pieni tapaturma,lähettiin kauppaan ja mies kopsautti päänsä lyhtypylvääseen, kun ei nää kunnolla toisella silmällä vieläkään.
Olo on nyt ok,mutta toivotaan ettei tuu mitään.
Mies jäi kotiin ja mä ootin vähän aikaa kotona,uskallanko lähtee kauppaan.
Taipusitko sinä tolleen?notkeutta 1.24 kohdalta alkaen.
Tai käsi ollut likainen syömisestä.leivät kuuluu pitää pöydällä eikä läppärin päällä.
AsetonillaMiten saa vaatteesta maalarinteippiliiman pois? Ei ole lähtenyt pesussa eikä vaikka laitoin pakkaseenkin. Ostin kirpalta topin ja mekon ja niihin oli laitettu hintalappu maalarinteipillä.
Enkä leikkaaNeuvon ennenku Majuri kerkee!! Leikkaa se kohta irti
En taida uskaltaa kokeilla vaatteeseenAsetonilla
Toivotaan,niska vähän retkahti ja otsa osui,mutta ainakin tuo sanoo että olo on ok ja nyt palaa pleikkarilla.No johan nyt on epäonnea...josko nyt ei tulis pientä kuhmua kummosempaa.
Ois jo aika saada teillekin jotain hyviä uutisiaKiitti,joo. Ei kivaa.
Saa tapella ton näön kanssa ja nyt sit sattuu tommonen.
enhän mä ole nainenkaan.Taipusitko sinä tolleen?
Höh, onpa outoa kun hyvä ohje ei kelpaaEnkä leikkaa
No joo,olis hyvä uutinen jos / kun toi toinenkin silmä parantuisi & sais hommata lasit.Ois jo aika saada teillekin jotain hyviä uutisia
No voi miehetkin olla taipuvaisia Määpä taivun vaikka miten!!enhän mä ole nainenkaan.
Sun mies on tosi onnekas kun hänellä on sun kaltainen hoitaja siellä <3Toivotaan,niska vähän retkahti ja otsa osui,mutta ainakin tuo sanoo että olo on ok ja nyt palaa pleikkarilla.
Kyllä mie kuitenkin illan tarkkailen,tuleeko jotain. ( Varmaan oon puol yötä valveilla )
ei taivu edes mieli.No voi miehetkin olla taipuvaisia Määpä taivun vaikka miten!!
Kannattaa tarkkailla..Toivotaan,niska vähän retkahti ja otsa osui,mutta ainakin tuo sanoo että olo on ok ja nyt palaa pleikkarilla.
Kyllä mie kuitenkin illan tarkkailen,tuleeko jotain. ( Varmaan oon puol yötä valveilla )
Höh, onpa outoa kun hyvä ohje ei kelpaa
No entäs etikka??
Helppohan sun on taipuilla ja venytellä, kun oot jo valmiiksi jalkovälistä halkiNo voi miehetkin olla taipuvaisia Määpä taivun vaikka miten!!