The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tehdäänkö visiitti meikkuun? :sneaky:
Tosta muuten Majuri tykkäis ja lujaa, vaikka sanookin paheksuvansa.
Menkää ja tehkää älkääkä spekuloiko!

Meikun aulassa, henkilöt Softy, Ellu ja vastaanottovirkailija:
- missäs täällä on Majuri
- Kuka?
- mies joka paheksuu kaikkea
- aijaa, hän - huone tsiljardiseitsemän, mutta varokaa peppujanne
- juu, kyl me Majuri tiietään
 
Kertooko tää biisi avoimesta suhteesta? Mä jotenkin tulkitsen sen niin.Tosin en osaa kyllä tulkita ikinä oikein mitään.
Ööö...no mulle ei tullu avoin suhde mieleen vaan ihan tykkääminen/rakastaminen ja yhdessä oleminen omasta vapaasta tahdosta ja haluamisesta :)...jolloin unohtuu osittain se muu maailma kun toisen kanssa on hyvä olla :)...

En mie tiijä:barefoot:...jokainen tulkitsee omien mielikuvien ja kokemusten ja tunteiden mukaan :). Ei ole olemassa oikeaa tai väärää mielikuvaa.
 
Kertooko tää biisi avoimesta suhteesta? Mä jotenkin tulkitsen sen niin.Tosin en osaa kyllä tulkita ikinä oikein mitään.
Piti kuuklettaa.

"Vesalan kepeä uutuusbiisi kertoo eron jälkeisestä uudesta ihastumisesta. Jos biisiä pitäisi kuvailla pelkällä emojilla, se olisi ehdottomasti sydänsilmäemoji.
Vesalan sanoitukset pohjautuvat usein ainakin osin omaelämäkerrallisiin ihmissuhdetilanteisiin, joihin suuren yleisön on helppo samaistua. Niin myös juuri julkaistussa Muitaki ihmisii -biisissä.
Muitaki ihmisii -rallia on varmasti ihanaa kuunnella ihastuneena tuoreen kumppanin kanssa, kun koko maailma näyttää vaaleanpunaiselta."

https://yle.fi/ylex/uutiset/biisianalyysissa_muitaki_ihmisii_vesala_uudistuu_popimpaan_suuntaan_upealla_ihmissuhdekappaleella_josta_tulee_samaan_aikaan_mieleen_sia_ja_antti_tuisku/3-9593139
 
Aai,no taas tulkinnu väärin:D
Kyllä mä sen olen tulkinnu et ihastusta jja sellasta mut jotenkin siitä alusta tulee olo että avoin suhde...että päästää toisen menemään muiden kanssa tietäen että se palaa aina takaisin. No,perseelleen meni se tulkinta:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä