Softy
Mulla on aika rento asento.
Röhnötän sohvalla puolimakuullaan. Jalat levällään ja läppäri toisen reiden päällä.
Röhnötän sohvalla puolimakuullaan. Jalat levällään ja läppäri toisen reiden päällä.
Voisit sä olla astetta jäykempi kiitosMulla on aika rento asento.
Röhnötän sohvalla puolimakuullaan ja täysin alasti. Jalat levällään ja läppäri toisen reiden päällä.
Voisit sä olla astetta jäykempi kiitos
Oot sä siinä sohvalla sellasessa puolimakuu asennossa ja jalat spagaatissa?
Mä en ole notkea ollenkaan.Oot sä siinä sohvalla sellasessa puolimakuu asennossa ja jalat spagaatissa?
Mä oon Tietyissä tilanteissa siitä on todella paljon iloaMä en ole notkea ollenkaan.
Jossain tilaanteessa juu.Mä oon Tietyissä tilanteissa siitä on todella paljon iloa
HalausTiiättekö sen tunteen kun haluaisitte jonkun mutta ette sitä saa ja vaikka saisit niin fiksuinta olis ettet sitä ottais ja silti se on kummassakin tapauksessa sun elämässä. No nyt on se tunne
ai et oo muka notkee vai?Tälleen olen. Kuva hetken tässä.
leivät kuuluu pitää pöydällä eikä läppärin päällä.Tälleen olen. Kuva hetken tässä.
Hups, läppärissä on jotakin likaa. Mistä lie johtuu.
KiiitosHalaus
Jaahas sitä työnnetään kieltä majurin korvaanSullon kohta kieli korvassa!
Tietysti nauraa pärskit vähän väliä ruoat ja näkkärit kuvaruudulle kun lueskelet muiden juttuja täältä.Tälleen olen. Kuva hetken tässä.
Hups, läppärissä on jotakin likaa. Mistä lie johtuu.
Kyllä teillä on nyt vastoinkäymisiäMeille sattui pieni tapaturma,lähettiin kauppaan ja mies kopsautti päänsä lyhtypylvääseen, kun ei nää kunnolla toisella silmällä vieläkään.
Olo on nyt ok,mutta toivotaan ettei tuu mitään.
Mies jäi kotiin ja mä ootin vähän aikaa kotona,uskallanko lähtee kauppaan.