The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei meitä vaivaa kuule mikään :).
Me eletään elämää suurella sykkeellä(y)
Tehdään virheitä ja opitaan niistä joskus jotain, tunnetaan syvästi ja haaveillaan ja kurkotellaan pilviin ja...otetaan maasta tuntumaa ja uskalletaan luottaa ja uskoa siihen että kyllä tää tästä(y)!
Onhan se noinkin noin...<3
Pitäs vaan uskaltaa ''hypätä'' ja uskaltaa ottaa riskejä tunteitten suhteen...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Tunteethan vasta pelottaakin:barefoot:

..mutta pitää yrittää ajatella että...niin niitä muitakin pelottaa...vissiinkaitenniiehkennii:notworthy:...

Mutta mieluummin niin että tuntee kuin että ois jääpalana.:)
Se on muuten jännä asia miten herkästi ne pelottaa, siis tuntea jotain toista ihmistä kohtaan. Miks mä en tunne samaa pelkoa esim kenkäkaupassa kenkiä kohtaan häh kerroppa se?:cautious:
 
Se on muuten jännä asia miten herkästi ne pelottaa, siis tuntea jotain toista ihmistä kohtaan. Miks mä en tunne samaa pelkoa esim kenkäkaupassa kenkiä kohtaan häh kerroppa se?:cautious:
...no kun siis..:unsure:...ei ne kenkulipoposet vastaa niihin tunteisiin takas...muttakun toinen reagoi ja vastaa niin...


Ja mistä hitosta mä muka mittään tiijän:notworthy:..kilinkellit, en oo perehtynyt kenkien sielunelämään...
Omassani kun on ihan tarpeeksi:barefoot:..
 
...no kun siis..:unsure:...ei ne kenkulipoposet vastaa niihin tunteisiin takas...muttakun toinen reagoi ja vastaa niin...


Ja mistä hitosta mä muka mittään tiijän:notworthy:..kilinkellit, en oo perehtynyt kenkien sielunelämään...
Omassani kun on ihan tarpeeksi:barefoot:..
Kyllä mun mielestä tänäänkin cittarin kengät suorastaan huusi hyllyltä että ''Osta meidät, osta meidät!!'':notworthy:
 
Nii-i, mutta empä ostanunna...nenä pystyssä kävelin vaan ohi ja vähän sivusilmällä vilkuilin kun olivat niin nätteinä:barefoot:
No et tänään:rolleyes:...vanhentelepa ostoajatusta kuuppasessa vielä tovi niin kyllä sekin päivä koittaa kun kenkulit huutelee hyllyiltä ja sä vastaat: tahdon:love:..
...ja niin uudet poposet elivät Ellusen tykönä elämänsä avoisen onnellisina loppuun asti:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä