Hö...uskaltaako kysyä miksi?Olen äkäisellä tuulella.
Hö...uskaltaako kysyä miksi?Olen äkäisellä tuulella.
joku muu kerkis näköjään perumaan sen jo keväällä.Mä peruutin kesän.
Mä oisin niiiiiiin hiivatin mielelläni mieluummin äkäisellä tuulella kuin tällasella nyyhkissniff ja voihan kyynel tuulella koko ajanOlen äkäisellä tuulella.
En Liikaa hämmentyneitä ajatuksia ja murheita ja jaNo eikä...ooksä ollenkaan sen jälkeen nukkununna?*halaa paijaa*
Hmpfh.ai kaikki peittyy vähän niinkö kultasuihkun alle? Siis niinku goldenshower??
Ongelmia elämässä.Hö...uskaltaako kysyä miksi?
ai Paulan kanssa?Salainen palstatapaaminen koitelinkoskella!
...goldenshowerhajatelmiaEn Liikaa hämmentyneitä ajatuksia ja murheita ja ja
Mä saan kunnolla nukuttua vasta sitten kun sais ymmärrystä tajuta asioita...eli luultavasti en koskaan enää nuku.Hmpfh.
En puhu sulle mitn
...mä puhuin ihunasta aurinkojutusta ja sä rupesit perwåileen pissilläs...
Oisko päikkärit mitään?
*halaan*Ongelmia elämässä.
Ei kun se tuli kyllä tuosta sun kaksmielisestä kultasade auringonpaise viestistä aikasemmin...goldenshowerhajatelmia
Jepjep...
Tälle ei näy loppua.*halaan*
Niih...eipä tuota helpoksi oo väitettykään, jokaisella taatusti omat murheensa...
Toivottavasti ongelmiin löytyy ratkaisunsa tai ainakin helpottuvat...hetki kerrallaan eteenpäin Softy..
ai Paulan kanssa?
Se mikään kaksmielinen ollunna!!*hepuloi ja möksähtelee*Ei kun se tuli kyllä tuosta sun kaksmielisestä kultasade auringonpaise viestistä aikasemmin
No nyt tuli mieleen oldie but goldie. En kerro mitä tuo on.Ei kun se tuli kyllä tuosta sun kaksmielisestä kultasade auringonpaise viestistä aikasemmin
muoks siis mieleen...tuli siis mieleen
Eikä tälleTälle ei näy loppua.
...mytta se vaan tuntuu siltä nyt...tulee sieltä se helpompi päiväkin..*halaan*Tälle ei näy loppua.
Juu älä kerro..tuli mielikuva jostain vanhasta pervopertistä joka tykkää kultasuihkuistaNo nyt tuli mieleen oldies but goldies. En kerro mitä tuo on.
Rättis saattaa tietää.Juu älä kerro..tuli mielikuva jostain vanhasta pervopertistä joka tykkää kultasuihkuista
Mua tyhmyys. Itse aiheutettu.Eikä tälle
Mikä meitä oikein vaivaa??
eieieiei älä nyssitä tähän sekota Tiiä mitä kokemuksiaan se haluaa kohta jakaa meille!!! *kiekuu hätäpäissään*Rättis saattaa tietää.
Mikä meitä oikein vaivaa??
Mä taas en oikeesti ymmärrä mitä tapahtuu tai siis mitä pahaa mä oon tehnyt En ymmärrä en en ja se itkettää ihan vähänväliäMua tyhmyys. Itse aiheutettu.