Tää se ei vaan lakkaa soimasta päässä
Tää se ei vaan lakkaa soimasta päässä
No tuo nyt ei taas auta yhtään
Meinasin laittaa tuon.
Siekii siellä BruutukseniMeinasin laittaa tuon.
Auttaapas, ihavvarmasti auttaa*kattoo tillittää suoraan simmusiin*No tuo nyt ei taas auta yhtään
Siekii siellä Bruutukseni
Ei auta ei sitten yhtään auta *napottaa katsoa takaisin simmusiin*Auttaapas, ihavvarmasti auttaa*kattoo tillittää suoraan simmusiin*
*nuuh*Mutta se on nyt silleesti että mä vien mun suihkunraikkaat ja vaniljalta tuoksuvat tissit peiton alle ...mä oon ihan väsy jos et sattunu sitä jo huomaamaan...eli naiti nait, nuku hyvin ja näe kauniita unia*pus*
Mulla ne on vasta tpaidan alla, mutta yöksi päästän vapauteen että saavat nuuhkutella raikasta kesäyötä...mokomat nöpöttävät etuvalotMä vein jo tissit peiton alle.
Mulla on yölläki paita päällä. Ei ole niin kuuma että pitäs olla ilman.Mulla ne on vasta tpaidan alla, mutta yöksi päästän vapauteen että saavat nuuhkutella raikasta kesäyötä...mokomat nöpöttävät etuvalot
Peitto on osittain päällä. Perse näkyy.Kummallisia nukkumistapoja ketjun naisilla kun peiton alle viedään vaan tissit.
Eihän semmoinen ole peitto vaan kaitaliina.
*kirjoittaa tiimarivihkoon muistiinpanoja*Peitto on osittain päällä. Perse näkyy.
samma härPeitto on osittain päällä. Perse näkyy.
No voi prkl.Tuli sitten lomautus eteen. Great! Enpä olisikaan halunnut olla töissä
Noh, ehtii tässä loppukesän aikana tehdä vielä lasten kanssa jotain, käydä jossakin tjt.
*kääntää tiimarivihosta auki sivun 216 ja jatkaa muistiinpanojen kirjoittamista*samma här