The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiiätkö...kun oot varustettu vilkkaalla mielikuvituksella niin..
Joskus se on jees:). Mutta sitten tulee niitä hetkiä jolloin toivois ettei sitä oliskaan.

Olihan päivä! Pumppuosastoni todellakin toimii(y).

Lyhyt versio. :D - yritän:barefoot:...

Mun hurmuri Jossakin. Monta monta tuntia. Puhelin kyllä hälyyttää mutta en saa yhteyttä. Ja - tuohon se vilkas mielikuvitus. Pirujen maalailut seinille. Päässä jo ajatukset tuntomerkeistä ja vaatetuksista... Pikkusta etsintäpartiota.

Ja sitten se kaikkien aikojen Ihanin ja Parhain tekstiviesti: Mitä ny? Oot soittanu

:love:

Ja se Maailman Rakkain Näky:love:. Että mun isopienirakas on siinä..halattavissa, kosketeltavissa, ihan ehjänä...


Ja miten rakkauteen vaan pakahtuu:love:...

Joka päivä muista sanoa rakkaallesi, tärkeimmällesi että - rakastat. Kun...et voi ikinäkoskaanmilloinkaan tietää milloin et voikaan...

Ja...ei kait sitä ikinäkoskaanmilloinkaan voi liikaa sanoa:unsure:...
Että rakastan:love:


 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Tiiätkö...kun oot varustettu vilkkaalla mielikuvituksella niin..
Joskus se on jees:). Mutta sitten tulee niitä hetkiä jolloin toivois ettei sitä oliskaan.

Olihan päivä! Pumppuosastoni todellakin toimii(y).

Lyhyt versio. :D - yritän:barefoot:...

Mun hurmuri Jossakin. Monta monta tuntia. Puhelin kyllä hälyyttää mutta en saa yhteyttä. Ja - tuohon se vilkas mielikuvitus. Pirujen maalailut seinille. Päässä jo ajatukset tuntomerkeistä ja vaatetuksista... Pikkusta etsintäpartiota.

Ja sitten se kaikkien aikojen Ihanin ja Parhain tekstiviesti: Mitä ny? Oot soittanu

:love:

Ja se Maailman Rakkain Näky:love:. Että mun isopienirakas on siinä..halattavissa, kosketeltavissa, ihan ehjänä...


Ja miten rakkauteen vaan pakahtuu:love:...

Joka päivä muista sanoa rakkaallesi, tärkeimmällesi että - rakastat. Kun...et voi ikinäkoskaanmilloinkaan tietää milloin et voikaan...

Ja...ei kait sitä ikinäkoskaanmilloinkaan voi liikaa sanoa:unsure:...
Että rakastan:love:


Toi on muuten hermoja raastavaa ja mulla on sama ongelma mielikuvituksen suhteen..saattaa tulla ihan uniinkin sitten painajaisina(n)

Onneks kaikki päättyi hyvin!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä