The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No katos kehveliä! Onnekspa oot hyvässä paikassa hoidettavana, kyllä hommat saadaan taas tasapainoon :)!

...moniko hoitsu muuten poistui tänään luotasi posket punoittaen ja peffapakarat kivasti kihelmöiden:rolleyes::D?...
Toivottavasti tuo krooninen hyljintä ny loppuis, eikä olis vielä kerenny aiheuttamaan vaurioita. Juu hoitsuja en tunnusta kiusanneeni, mutta....
 
No katos kehveliä! Onnekspa oot hyvässä paikassa hoidettavana, kyllä hommat saadaan taas tasapainoon :)!

...moniko hoitsu muuten poistui tänään luotasi posket punoittaen ja peffapakarat kivasti kihelmöiden:rolleyes::D?...
Mä kanssa luulen että siellä se meiän pikku ukkeli naurattaa ja läpsii ja nipistelee nuoria hoitsuja pitkin päivää niin ettei meitä kohta enää muista:LOL::cry::cry::cautious: Tosin toki softyn muistaa ja softyn kermaiset mansikat.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Toivottavasti tuo krooninen hyljintä ny loppuis, eikä olis vielä kerenny aiheuttamaan vaurioita. Juu hoitsuja en tunnusta kiusanneeni, mutta....minkäs minä levottomille sormilleni voin..jotain kroonista taputtelunipsaisutautia niissä....
:D - eli pilkettä silimäkulumissa ja muuallakin, loistavaa!
Hengessä oon mukana peukuttelemassa ja tsemppaamassa, kyllä sä olet hyvän tarkkailun ja hoidon huomassa:)...
 
Kokovartalohieronta teksi nyt muuten nannaa(y)

Tai sitten ihan helekutin kippeetä:confused:...saattais olla hierojalla varoalueen paikkaa kutenni etten vahingossa potkaise kun tekee niin ihanankamalaa:oops:..

Mutta hyvin on meikäläisestä mehut imutettu:barefoot:, ei hellätöntä paikkaa löydykään...
 
Awww:love:...ilta- aurinko:love:*ihasteleehuokailee*

Keltaisissa kumppareissa on muuten makeeta pomppia lätäköissä(y)- kokeilepa muuten iteki, et kuitenkaan uskalla senkin hannari:D- mutta litsislätsislitimäräksi aina kastuminen rupee ihan hintsusesti hytisyttämään:barefoot:...joten vähäinenkin pilkahdus aurinkoa on silkkaa onnea ja iloa:)
 
Iltaa ketjuun :)

Mitä mun silmäni näkevätkään ? :eek::eek::eek:
Kattinen murunen on tullu ! :eek:(y):):LOL::love::love:
Sua oli Freezecat ikävä ! :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä