Pus ja nipistys peffasta
Meilahdessa? Onhan kaikki hyvin??Joo, meilahdessa paistaa aurinko
Pus ja en kerro mistä nykäsen.Pus ja nipistys peffasta
Kroonista hyljintää, lääkitys vaihtoonMeilahdessa? Onhan kaikki hyvin??
No katos kehveliä! Onnekspa oot hyvässä paikassa hoidettavana, kyllä hommat saadaan taas tasapainoon !Kroonista hyljintää, lääkitys vaihtoon
Toivottavasti tuo krooninen hyljintä ny loppuis, eikä olis vielä kerenny aiheuttamaan vaurioita. Juu hoitsuja en tunnusta kiusanneeni, mutta....No katos kehveliä! Onnekspa oot hyvässä paikassa hoidettavana, kyllä hommat saadaan taas tasapainoon !
...moniko hoitsu muuten poistui tänään luotasi posket punoittaen ja peffapakarat kivasti kihelmöiden?...
Mä kanssa luulen että siellä se meiän pikku ukkeli naurattaa ja läpsii ja nipistelee nuoria hoitsuja pitkin päivää niin ettei meitä kohta enää muista Tosin toki softyn muistaa ja softyn kermaiset mansikat.No katos kehveliä! Onnekspa oot hyvässä paikassa hoidettavana, kyllä hommat saadaan taas tasapainoon !
...moniko hoitsu muuten poistui tänään luotasi posket punoittaen ja peffapakarat kivasti kihelmöiden?...
Älä sit nuku lauteillehelevetin kylmä ajella konepyörällä vaikka aurinko paistaa. saunaan ->
- eli pilkettä silimäkulumissa ja muuallakin, loistavaa!Toivottavasti tuo krooninen hyljintä ny loppuis, eikä olis vielä kerenny aiheuttamaan vaurioita. Juu hoitsuja en tunnusta kiusanneeni, mutta....minkäs minä levottomille sormilleni voin..jotain kroonista taputtelunipsaisutautia niissä....
No sillälailla, iltaa vaan sinnekinErittäin hyvää iltaa vaan kaikille
Moi Kais!Iltaa ketjuun
Mitä mun silmäni näkevätkään ?
Kattinen murunen on tullu !
Sua oli Freezecat ikävä !
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/espanjassa-mitattiin-kaikkien-aikojen-lampoennatys-meteorologin-mukaan-valimeren-polttava-helle-on-vasta-esimakua-tulevasta/6503740helevetin kylmä ajella konepyörällä vaikka aurinko paistaa. saunaan ->
Moikkelis vaan enhä mie liioittele enkä höpise kyllä sua murunen on ikävä ketjussa. Toivottavasti on ollu mukavia päiviä sullaMoi Kais!
...ja...älä nyt kehtaa siekään höpistä ja liiotella*pörrötän yhden höpisijän pääkkösen sekaisin*...
ei hemmetti!! Mä kattoin että tuossa soitetaan nokkahuilua...ja mieleen pompsahti heti Ostakaa makkaraa- korvamatonen!!!