Mitä tehdä pitkällä bussimatkalla? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija????

Vieras
Tosiaan, itselläni olisi keskiviikkona 2-4 tunnin bussimatka edessä. Mitä kannattaa tehdä bussissa? Kaipaisin erittäin paljon vinkkejä.
Älkää ehdottako lukemista, sillä mulle tulee huono olo ja päänsärkyä, jos luen bussissa, autossa ym.

Eihän tuo ole edes pitkä bussimatka...

Katso kännykästä videoita. Katsele maisemia. Tarkkaile muita matkustajia ja raportoi heistä tänne palstalle! :)
Aivan loistava idea, jota ei varmaan kukaan ole tuon raportoinnin osalta toteuttanut. Lisää mielenkiintoa saataisiin peliin sillä, että bussissa olisi useita palstalaisia...

:LOL::LOL: Ja oot aikuinen ihminen? Tiedätkö, lapseni istuu viikottain auton kyytissä yhteen kyytiin sen 2 tuntia ja parin tunnin kuluttua takaisin. Ja pari viikkoa sitten oltiin lomalla ja istuttiin 7 tuntia autossa per suunta.. :D Ja huom, lapse 2, 3 ja 6. Ja aikuinen ihminen ihmeissään jos pitää bussissa istua..:love:

:LOL::LOL: Ja oot aikuinen ihminen? Tiedätkö, lapseni istuu viikottain auton kyytissä yhteen kyytiin sen 2 tuntia ja parin tunnin kuluttua takaisin. Ja pari viikkoa sitten oltiin lomalla ja istuttiin 7 tuntia autossa per suunta.. :D Ja huom, lapse 2, 3 ja 6. Ja aikuinen ihminen ihmeissään jos pitää bussissa istua..:love:
Jotkut matkustavat enemmän, jotkut vähemmän. Pitkillä matkoilla henkilöauto on ehkä liian ahdas lapsille, toki jos ei ole kiire mihinkään, henkilöautolla liikkuessa voi pitää tauon, kun siltä tuntuu. Itse tykkään junasta ja bussista pitkillä matkoilla, kun välillä voi nousta ylös liikkumaan.

Joo, paras keino matkan nopeaan kulkuun.
Tai mieti valmiiksi joku ongelma tai suunniteltava juttu, jota sitten ajan kanssa bussissa pohdit. Tai kuuntele rasiota/kurjaa tmv.
Itsekään en pysty lukemaan/katsomaan puhelinta, mutta kuuntelu on hyvää ajanvietettä.
Itte aina joko nukun tai kuuntelen musiikkia pitkillä bussi/junamatkoilla(y):)...auton ja junan tärinä häirittee silmiä sen verran ettei lukemisesta tuu oikein mittään o_O

Ai niin, unohtui: nukkumisen jälkeen toiseksi paras ajankulu on syöminen. Siinä matka menee ihan huomaamatta.
Varaa hirveästi evästä, ja Alkosta saa muuten nykyisin sellaisia parin desin pillimehutyyppisiä punaviinipakkauksia. Sellaisia muutama eväskassiin, niin matka menee hujauksessa.

Ota mukaan kuulokkeet ja joku musiikkilaite. ota jotain rentouttavaa musiikkia mukaan. Se on hankala juttu, jos ei pysty lukemaan mitään,, kuulun itsekin näihin, jotka voivat herkästi pahoin automatkan aikana.

Juu, silmäpeliä salskean naapuripenkin kollin kanssa ja sormet sinne missä tuntuu.
Sitten pääsisit ILn isolla otsikolla ''Pariskunta jäi kiinni autoleikeistä linja autossa''
Jutussa mies yrittäis selittää ''En edes tunne tätä naista, hän vaan iski mulle silmää ja alkoi vemputtamaan''.
'Poliisit ovat tapauksesta ymmällään ja pyytävät tutkimuksen etenemisen vuoksi yleisön apua'. ''Naisen tuntomerkit: Agressiivinen seksipeto ja miehen: Punertavat kulmakarvat.'

• Haha
Reactions: Lispetti
Olen koulun kanssa menossa Järvenpään Spesia Rock tapahtumaan torstaina 25.5.2023 Matkoihin menee kolme tuntia suuntaansa. Jyväskylä-Järvenpää 232 km 2 h 42 min.

Tosiaan, itselläni olisi keskiviikkona 2-4 tunnin bussimatka edessä. Mitä kannattaa tehdä bussissa? Kaipaisin erittäin paljon vinkkejä.
Älkää ehdottako lukemista, sillä mulle tulee huono olo ja päänsärkyä, jos luen bussissa, autossa ym.
eihän tuo ole edes pitkä matka. kuuntele vaikka äänikirjoja. ja istu auton etuosaan, niin ehkä tulee vähemmän huono olo

Yhteistyössä