autocorrect tekee taas kiusaa vai
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
autocorrect tekee taas kiusaa vai
![]()
Menikö tunteisiin kun piti noin kiireellä kirjottaa?Kun et runne mua, kannattaa järrää veikkaukset ja aevaukaer pois. Tqi sit sun ei kannata yrittää lototq...
Itseasiassa suurinosa turvapaikanhakijoista ei Suomessa ole syyllistynyt rikoksiin. Jos näin olisi, olisi rikoksia vieläkin enemmän. Enemmistö muslimitaustaisista miesturvapaikanhakijoista ajatelee ko kulttuurin tavalla naisen asemasta, mutta se ei vielä tee hänestä raiskaajaa tai kourijaa. Asian ajatteleminen ei ole rikollista, vaikka toteuttaminen onkin. Eikä suurin osa turvapaikanhakijoista toteuta ajatuksiaan.
Mitä tulee länsimaisten naisten sopeutumiseen islamilaiseen kulttuuriin, niin voin kertoa, että tunnen useampia suomalaisia naisia, jotka ovat vuosikausia asuneet islamilaisissa maissa joko oman työnsä tai puolison työn vuoksi.
Ps. kannattaa myös muistaa, että kaikki muslimimaista tulevat maahanmuuttajat eivät ole muslimeja. Osa heustä, jotka eivät ole muslimeja, ovat lähteneet juuri sitä kulttuuria pakoon.
Totta kyllä tuokin.Et voi tietää, vaikka suurin osa turvapaikanhakijoista syyllistyisi joka päivä Suomessa tyttöjen ja naisten ahdisteluun. Näistä ei vain tehdä rikosilmoituksia. Omalle kohdallekin on sattunut paljon sellaista vain muslimimiehille tyypillistä seuraamista, huutelua yms, joka on todella pelottavaa varsinkin, jos kohdistuu nuoriin tyttöihin. Tällaisista ei tehdä rikosilmoituksia, koska suomen suvakkipoliisi nauraisi pihalle.
Eikun olin kävelemässä samalla kauppaan...Menikö tunteisiin kun piti noin kiireellä kirjottaa?![]()
höh ei sillon paranis tapella mammapalstan _naisten_ kanssa kun kävelet kauppaanEikun olin kävelemässä samalla kauppaan...
M42 on tossa ihan oikeassa, usko pois.En kysynyt miten lakipykäliä voidaan kiertää.
Kysyin, miksi on oikein kieltää festarit miehiltä, muttei esim. muilta kuin kantasuomalaisilta.
Hääkutsu: Kaikki muut tervetulleita häihimme paitsi neekerit.M42 on tossa ihan oikeassa, usko pois.
Vaikkapa häät on tilaisuus johon mennään vain kutsulla ja hääpari saa ihan itse päättää keitä kutsuu, eikä heidän tarvitse perustella sitä kenellekään.
Voit perustaa ravintolan johon pääsee vain jäsenkortilla ja päättää ihan itse keille jäsenkortin myönnät.
Mut mitä julkisempi tilaisuus niin sitä hankalammaksi menee kieltäytyä myymästä lippua sen perusteella, että naama ei miellytä.
Siis ei noin. Oikeasti, etkö sä älynnyt, että kutsutaan tietyn yhdistyksen jäsenet. Yhdistyksen jäsebehtona voi olla vaikkapa sukulaisuus Suomessa 1800-luvulla asuneeseen henkilöön. Silloin aika harva maahanmuuttajista olisi kutsuttu.Hääkutsu: Kaikki muut tervetulleita häihimme paitsi neekerit.
Nousisko äläkkä?
Mutt siis ihan oikeesti, mun mielestä on väärin se ettei joku sais kutsua vaikka koko Suomen kantasuomalaiskansaa jos haluaa (sinutkin aattele kutsuis!!) kemuihinsa ilman jotain yhdistys hässäkkää ettei maahanmuuttajille tule kyynel silmäkulmaan koska rasismi. Voi yhyren kerran taas ja *sniff*Siis ei noin. Oikeasti, etkö sä älynnyt, että kutsutaan tietyn yhdistyksen jäsenet. Yhdistyksen jäsebehtona voi olla vaikkapa sukulaisuus Suomessa 1800-luvulla asuneeseen henkilöön. Silloin aika harva maahanmuuttajista olisi kutsuttu.
Jjep.Siis ei noin. Oikeasti, etkö sä älynnyt, että kutsutaan tietyn yhdistyksen jäsenet. Yhdistyksen jäsebehtona voi olla vaikkapa sukulaisuus Suomessa 1800-luvulla asuneeseen henkilöön. Silloin aika harva maahanmuuttajista olisi kutsuttu.
Ikävä tuottaa sulle jälleen pettymys. Sun ei kannattane harkita salapoliisin uraa. En ole itseasiassa edes käynyt missään rasmuksessa koskaan.
Kannattaa sit kehittää taitoja vielä, kun noin heikosti onnistut...En ole koskaan harkinnut salapoliisin uraa. Sen sijaan provon tunnistan heti.