Miks mä s u n pikkareista pipon tekisin?
Mä voin omistanikin tehdä itelleni
Selkeesti meni e r ä ä l l e salmiakit kuuppaseen*nyökyttelee pintevasti*
Miks mä s u n pikkareista pipon tekisin?
Mä voin omistanikin tehdä itelleni
Selkeesti meni e r ä ä l l e salmiakit kuuppaseen*nyökyttelee pintevasti*
Joo,totta joskus voi herkutella hyvällä omallatunnolla. On tässä lomanalkajaisia ja hääpäivää juhlittu.Kyllä sitä välillä on ihan tervettä herkutellakin, mun teki kanssa tänään mieli ihan vähän suklaata mutta sitten kun näin noi salmiakit unohin koko suklaan ja ihan intopiukeena ostin noita herkkuja
Mitä sitte
hah nyt huomasin, pintevasti? Yks kirjotti väärin
Mokomat kyyhkyläiset siellä, vähänkö te ootte onnekkaita kun ootte toisenne aikanaan löytäneetJoo,totta joskus voi herkutella hyvällä omallatunnolla. On tässä lomanalkajaisia ja hääpäivää juhlittu.
Ai mitä omaa kivaa ja tuhmaa sä sitten niinku tekisit?Mitä sitte
*Miettii tekevänsä kohta jotain omaa kivaa ja tuhmaa*
Niin kyllä ollaan onnekkaita kun rakas ihminen on vierellä.On sitten huonoja tai hyviä hetkiä.Mokomat kyyhkyläiset siellä, vähänkö te ootte onnekkaita kun ootte toisenne aikanaan löytäneet
Mietipä sitäAi mitä omaa kivaa ja tuhmaa sä sitten niinku tekisit?
No ootte, en ees kehota nauttimaan toisistanne enemmän kun varmaan jo muutenki ootte toisissanne kiinni vähän väliä mutta oon kyllä onnellinen sun puolesta!Niin kyllä ollaan onnekkaita kun rakas ihminen on vierellä.On sitten huonoja tai hyviä hetkiä.
Olkaa onnellisiaNiin kyllä ollaan onnekkaita kun rakas ihminen on vierellä.On sitten huonoja tai hyviä hetkiä.
Ei yhtään harmita mutta voin kuvitella että siellä yks hypistelee villasukkiaan ja haaveilee hattarapilvistä pörröpäässään ja kukista ja mehiläisistä ja ja jaMietipä sitä
Että arvaas harmittaako siellä nytsittemitäkäh?!
No ootte, en ees kehota nauttimaan toisistanne enemmän kun varmaan jo muutenki ootte toisissanne kiinni vähän väliä mutta oon kyllä onnellinen sun puolesta!
Ainakin yritetään ollaOlkaa onnellisia
Nyt ja aina
Ei teijän kahden tartte edes yrittääAinakin yritetään olla
Miks ihmeessä ja kummassa mä haaveilisin mehiläisistä?!Ei yhtään harmita mutta voin kuvitella että siellä yks hypistelee villasukkiaan ja haaveilee hattarapilvistä pörröpäässään ja kukista ja mehiläisistä ja ja ja
..joo, jopas tää aika rientää, pitäs kohta pestä leegot ja nassu yökuntoon
Ehkä mehiläisiä & kukkia tarkoittiMiks ihmeessä ja kummassa mä haaveilisin mehiläisistä?!
Tänäänkin sain väistellä ja huitoa niitä pois kikkuroistani...
Joo, tajusin että puhui mehiläisistä ja kukista. Kukista nyt voikin haaveilla mutta kuka nyt ötökkäpörriäisistä??Ehkä mehiläisiä & kukkia tarkoitti
Joo, tajusin että puhui mehiläisistä ja kukista. Kukista nyt voikin haaveilla mutta kuka nyt ötökkäpörriäisistä??
E jummarra.
No ei mistään sellasista mehiläisistä vaan ''mehiläisistä'' ...kato tiiät sä, vai etkö sä tiiä? Jos et tiiä niin miks et tiiä? Häh alappas kertoo niin???!!Miks ihmeessä ja kummassa mä haaveilisin mehiläisistä?!
Tänäänkin sain väistellä ja huitoa niitä pois kikkuroistani...
Eiku mä puhun nyt kukista ja mehiläisistä...en mehiläisistä ja kukista *wink wink* kato kyll sä tiiät *räpsyttelee toista silmää vihjailevasti* räps räps räpätitiräpsJoo, tajusin että puhui mehiläisistä ja kukista. Kukista nyt voikin haaveilla mutta kuka nyt ötökkäpörriäisistä??
E jummarra.
Höh, aina välillä ottaa vähän kaikillaPlääh! Että osaa ottaa aivoon tällä hetkellä!
Sairaanhoitajista/lääkäreistä?No ei mistään sellasista mehiläisistä vaan ''mehiläisistä'' ...kato tiiät sä, vai etkö sä tiiä? Jos et tiiä niin miks et tiiä? Häh alappas kertoo niin???!!
Tiiän tuon tunteen!Plääh! Että osaa ottaa aivoon tällä hetkellä!
Halaus,mikäs niin ?Plääh! Että osaa ottaa aivoon tällä hetkellä!
Tuliko sulla siihen simmusees joku kamala tic- oire...sitä vois joskus olla himppasesti riehaantumati...Eiku mä puhun nyt kukista ja mehiläisistä...en mehiläisistä ja kukista *wink wink* kato kyll sä tiiät *räpsyttelee toista silmää vihjailevasti* räps räps räpätitiräps