Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt mul on menossa kp 29/27-32 ei ole vielä menkat alkanut kaksi edellistä kiertoa on ollut 29 päivää eli huomenna varmaan sitten alkaa. Ei ole plussa tullut takaisin. Tais jäädä kemialliseksi. Jos ei nyt menkat kuitenkaan ala ja alkaa olemaan myöhässä niin sitten vielä testaan. Ensin tikut antaa toivoa ja sitten se toivo viedään. Ei ole kivaa, surettaa. No jos en olis testannut niin en olis tiennyt mitään siitä.
 
Hei kuumeilijat! :) oon uusi täällä. Viime yrityskierrolla lueskelin teidän juttuja, mutta nyt uskaltauduin itsekin mukaan. Yritetään siis ensimmäistä lasta, vauvakuume on kova. Tässä kuussa oli jo kovasti toivoa ilmassa, kun neljässä eri testissä oli jonkinlainen haamu.. mutta sitten tulikin vaan negaa ja pari päivää menkkojen ollessa myöhässä nekin sitten alkoi.. kyllä on surettanut, mutta pää pystyssä kohti kolmatta yrityskiertoa! Ovistikut odottaa jo.
 
Kysynpäs täältä mielipidettä, vaikka tähän asti oon vaan käynyt lukemassa tätä ketjua:) Elikkäs omien laskujen mukaan huomenna pitäis olla dpo 10, niin milloinkohan sitä uskaltaisi ekaa raskaustestiä tehdä? Testit on tilattu Raskauskeijulta, one step herkkä puikkotesti kyseessä, herkkyys taitaa olla 20. Toiveet on korkealla enkä haluaisi testata ihan liian aikasin, vaikka kärsimätön jo oonkin :whistle:
 
Eipä nyt ihan lakanneet haamuilemasta nämä(kään) rfsu- ja pc-liuskat, vaikka oli mulla tuossa viiden päivän kevyet (vale?)menkatkin... Eilisellä tuo tiputtelu loppunut siis. Testailut (taisi olla iltapäivästä, ei aamusta) tuossa jo pari päivää sitten. Saman paketin, mutta eri päivien rfsu-tulokset - toisena päivänä samalla kertaa dipattu myös pc-liuska.




Täytynee ottaa uusiksi vaikka Rfsu:lla vielä tässä lähipäivinä - sitä paitsi tietyt oireet jotka olis voinu olla joko raskaus/pms, eivät siis ottaneet ja loppuneetkaan edes näitten menkantapaisten mentyä ohi.

Joka tapauksessa jotenkin outoa. Ollut jo turhan pitkään. Kaikenlaista pientä oirettakin... Pakko marssia kai yksityiselle lekuriin kohta.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Kyselen nyt teiltä konkareilta neuvoa. Mikä on OIKEASTI herkin testi teidän kokemuksenne mukaan? Oman kokemukseni mukaan pc, mutta onko joku testi vielä herkempi? Valmistajien ilmoittamiin herkkyyksiin olen oppinut jo olemaan luottamatta. Pc näytti edellusessä kemiallisessa selkeän viivan päiviä ennen kuin esim rfsu:n "varhainen" mukamas 10-herkkyyksinen testi.
 
Mulla alko eilen vuotaan pikkusen rusehtavaa vuotoo ja tänään tullut vähän punaista. Eli menkat varmaan sit alko. Mul oli vielä rfsu n raskaustesti tein sen kun mul ei ole maha ollut juurikaan kipee ja linea negra viiva näkyy mahassa. Ja tuota vuotoo on tullut tosi vähän. Siihen rfsu n testiin tuli taas haalea viiva. Muutama päivä sit tuli haaaleeta viivaa kahteen eri testiin ja sitten sain puhtaita negoja kahteen eri testiin samat joilla sain haaleita viivoja. En tiedä onko nyt viivanpaikka vai haamuviiva.

http://aijaa.com/Cax5q3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Heippa! Kyselen nyt teiltä konkareilta neuvoa. Mikä on OIKEASTI herkin testi teidän kokemuksenne mukaan? Oman kokemukseni mukaan pc, mutta onko joku testi vielä herkempi? Valmistajien ilmoittamiin herkkyyksiin olen oppinut jo olemaan luottamatta. Pc näytti edellusessä kemiallisessa selkeän viivan päiviä ennen kuin esim rfsu:n "varhainen" mukamas 10-herkkyyksinen testi.
Joo tuo viimeksi mainittu ei tuntuis olevan käytännössä lähellekään niin herkkä oikeesti, kuin rfsu:n perusliuskatesti (se punasävyinen pakkaus). Minusta pc taas on hitusen epäherkempi jos verrataan perus-rfsu.

Mutta voiton vie sinistä (ja älyttömän vaikeasti valokuvattavaa) tulosviivaa antavat Clearbluen Plus- ja Easy-puikot. Apteekin Ultra-testi olis myös varhainen versio, mutta mulla kyllä Clearblue näytti jonkunlaista haamuplussaa jo ennenkuin aavistuksen verran toisella kertaa tuokaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
@Kirahvikahvi En ole ihan varma kpsta, kun pillereiden jäljiltä kierrot tosi epäsäännöllisiä.. Emme ole tikuttaneet ovista tai muutenkaan laskeneet "hedelmällisiä päiviä", koska mies halunnut ajatella vain että tulee jos on tullakseen, ei stressiä. Ehkäisy jätettiin pois n. 4kk sitten.

Nyt tein cbn digin ja plussa tuli. En oikein osaa ajatella vielä mitään, näiden 4kk aikana ei tosiaan ole ikinä antanut millään testillä edes haamua. Huh, pitää tulla kirjoittelemaan lisää kunhan ajatukset selkenee. :love::love::love:
 
Mulla alko eilen vuotaan pikkusen rusehtavaa vuotoo ja tänään tullut vähän punaista. Eli menkat varmaan sit alko. Mul oli vielä rfsu n raskaustesti tein sen kun mul ei ole maha ollut juurikaan kipee ja linea negra viiva näkyy mahassa. Ja tuota vuotoo on tullut tosi vähän. Siihen rfsu n testiin tuli taas haalea viiva. Muutama päivä sit tuli haaaleeta viivaa kahteen eri testiin ja sitten sain puhtaita negoja kahteen eri testiin samat joilla sain haaleita viivoja. En tiedä onko nyt viivanpaikka vai haamuviiva.

http://aijaa.com/Cax5q3
Pikkusen apumuokkasin:



Haamuplussalta ihan näyttää, kun noin punertaakin :)

Ns. valemenkathan on myös ilmiö, joka on olemassa...
 

Yhteistyössä