Huoh huoh ja läähNo älä nyssinäkin ala..riittää että kais ja softy täällä huohottelee ja pumppailee
Huoh huoh ja läähNo älä nyssinäkin ala..riittää että kais ja softy täällä huohottelee ja pumppailee
En oo pumpannu tai huohotellut.No älä nyssinäkin ala..riittää että kais ja softy täällä huohottelee ja pumppailee
uijjui, oikeesti ihan liikutun tuosta ihanasta ajatuksesta!!Uskallat mut ei tarvii kysyy kun kerron.Mää ostin tänää draculoita ja tulit mieleen.Oli iso kasa ja ajattelin että pitäs ostaa kaikki pois ja lähettää sulle
Ei oo mun vika!!Jostain kumman syystä tekee mieli päärynämehua.
niin niin ja mistähän syystä niitä mielitekoja oikein taas tulee? Häh??Jostain kumman syystä tekee mieli .
Että kyllä niitä on.En tienny mihi lähettäis niin ei voinu ostaa.uijjui, oikeesti ihan liikutun tuosta ihanasta ajatuksesta!!
Syö ehottomasti ite...ihan parhaita salmiakkeja nomnomnom!! Hitsi mulla on menkat kohtapuoliin alkamassa ja tunteet taas ihan pintavesissä, arvaa tuliko veet silmiin tuosta ajatuksestaEttä kyllä niitä on.En tienny mihi lähettäis niin ei voinu ostaa.
En kyllä tiedä syönkö ite vai vienkö töihin mutta ihan sun takia ostin kun tulit mieleen.
Ei kukaanKuka lähtee terassille mun kaa yksin ei huvita
Syö ehottomasti ite...ihan parhaita salmiakkeja nomnomnom!! Hitsi mulla on menkat kohtapuoliin alkamassa ja tunteet taas ihan pintavesissä, arvaa tuliko veet silmiin tuosta ajatuksesta
No toi olis parempaa seuraa sinne kuin sä.Ei kukaan
Saunahässäkkää ja iltahärdelliä täälläkin...ja leirivermeitten pakkaamisia..ja olemista...Sielu ja keho puhdistettu eli saunassa käyty.
Lähetään yksilleSielu ja keho puhdistettu eli saunassa käyty.
Tuu tänne niin tarjoon drinkinLähetään yksille