Softy
Taivas on pilven peitossa.*öööönk! - leikkii jotain kummaa väärä vastaus- tunnaria*
uskaltaako kysyä mitä siellä on...vai ollaanko siellä synkstelemässä ihan pilvessä
Taivas on pilven peitossa.*öööönk! - leikkii jotain kummaa väärä vastaus- tunnaria*
uskaltaako kysyä mitä siellä on...vai ollaanko siellä synkstelemässä ihan pilvessä
..eli kärtsäytit ittes punaseks ravuks, myönnä puis , keekuloiessas hepenissäisJoo ja aiheutettu muurahaisille hätäännystä, paniikkia ja ennen aikasta kuukahtamista...
Mutta sain mä sitä ennen rusketusta omaan pintaan!
TaasTaivas on pilven peitossa.
Ollut koko päivän.Taas
Jymähtikö ne pilvet sinne...en tyksi moisesta jutusta
Osta Samsung.Pitäis harkita ton LG Nexus tilalle jotain muuta puhelinta,kunhan toi pimahtanut kokonaan. Tuskin on pitkäikäinen puhelin,viime vuonna ostettu olikohan helmikuussa ja 2 krt huollossa. Ekana akku turposi ja nyt piti vaihtaa piirikortti.
No...huonennapa on keli uusOllut koko päivän.
Menihän takuun piikkiin?Pitäis harkita ton LG Nexus tilalle jotain muuta puhelinta,kunhan toi pimahtaa kokonaan. Tuskin on pitkäikäinen puhelin,viime vuonna ostettu olikohan helmikuussa ja 2 krt huollossa. Ekana akku turposi ja nyt piti vaihtaa piirikortti.
En osta,en tykkää Samsungista. Niin ja pittää olla Android, puhdas mielelläänOsta Samsung.
Meni,onneksi.Viime vuonna ostettuMenihän takuun piikkiin?
Vähän vaan mutta oikeesti nyt on astetta tummempaa iholla väri..niin että revi siitä kuule sitte siellä vaan nainen..eli kärtsäytit ittes punaseks ravuks, myönnä puis , keekuloiessas hepenissäis
HyväMeni,onneksi.Viime vuonna ostettu
No minkä ihmeen takia mä nyt sun pintaväriäs repimään?Vähän vaan mutta oikeesti nyt on astetta tummempaa iholla väri..niin että revi siitä kuule sitte siellä vaan nainen
Ei kesällä mittää hattua kuulu käyttääNo minkä ihmeen takia mä nyt sun pintaväriäs repimään?
Ettei vaan pääkköseenkin pahasti ottanu, hattu kun ei kuitenkaan ollu suojana
Ei sitten. Tää on android.En osta,en tykkää Samsungista. Niin ja pittää olla Android, puhdas mielellään
Elä sitten valita jos tulee huonous tai piäkipu...varoteltu onEi kesällä mittää hattua kuulu käyttää
Mä en kans ota mutta en voi sille mitään jos ja kun tarttuuMä en ota aurinkoa. Valkoinen on hyvä väri. Eikä iho vanhene niin nopeasti.
Mä vältän auringossa olemista. Rusketun kesäisin hyvin vähän käsistä. Muualta en ollenkaan. Mulla on aina pitkät housut.Mä en kans ota mutta en voi sille mitään jos ja kun tarttuu
Joo en...Elä sitten valita jos tulee huonous tai piäkipu...varoteltu on
No hörppäseppäOttasko pienet votkapaukut? Päivällä ei saanu rauhassa juuva.
Etkö ees nassusta? Mulla korostuu aina kesäsin silmien väri kun muualta rusketun...*räpsyttellee räpsyttimiään* räps räpsMä vältän auringossa olemista. Rusketun kesäisin hyvin vähän käsistä. Muualta en ollenkaan. Mulla on aina pitkät housut.