Jessus että on kuuma! ei auta edes ikkunien ja oven auki pitäminen kun ulkona törkeen lämmin.
Nuin, suihkussa läträtty ja kaikk paikat putipuhtaana ja raikkaana..kyllä kelepoo lähtee kaupoille huomenna
Mä en jaksa uskoo enää että löytäsin ketään, toki sisimmässä on (vastahangasta huolimatta) se hiljanen toivo ja toive että oisinkin väärässä, mutta mä en usko sen toteutumiseen, en enää.
..mun piti jo laittaa parvekkeen ovi kiinni kun meinas tulla liika vilakka...Jessus että on kuuma! ei auta edes ikkunien ja oven auki pitäminen kun ulkona törkeen lämmin.
Sun optimistisuus on aivan ihanaa mutta....
Lässytin lässyn lärpätin lällääää....tänään on joku "suolla sujuvan sutjakkaasti sammakoita suustasi"-päivä vai..?
*halaaruttaan*
Mie muuten tuon sulle mun karvalakin ja suolaa kans ja ikuistan sen kun jouvat syömään sitä
Sulla on varmaan villahousutkin jalassa Mun pitää kohta vähistäki vähentää vähemmälle sen verran hottia on...mun piti jo laittaa parvekkeen ovi kiinni kun meinas tulla liika vilakka...
Kyllä se hepulikohtaus loppuu kun lautasellas kökkii suolattu talavilakki ...Sun optimistisuus on aivan ihanaa mutta....
*kipittää karkuun rimppakintuillaan*
No eikä oo...Sulla on varmaan villahousutkin jalassa Mun pitää kohta vähistäki vähentää vähemmälle sen verran hottia on.
Majuri ! HyiiiiiPrööt
..koska niissä se nivelrikkoko*halaan*Auuuu sormet on kipeet,koskee & pakottaa.
Mulla alaselkä Varmaan pääse aamulla sängystä ylöskään.Auuuu sormet on kipeet,koskee & pakottaa.
..koska niissä se nivelrikkoko*halaan*
...vaiii koskako siellä on näppäilty jotakin...
Höh ja voimahali <3Auuuu sormet on kipeet,koskee & pakottaa.
No mää vaan kysäsin, ei voi muuten tietää...
Ei voi yleistää, I'm feeling fineHöh ja voimahali <3
No ollaanpas myö vaivasia, mun koskee polveen ja meinaa vetää vasemmassa pohkeessa suonta koko ajan.
Ne piiiiitkät villasukat kinttuihin nytHöh ja voimahali <3
No ollaanpas myö vaivasia, mun koskee polveen ja meinaa vetää vasemmassa pohkeessa suonta koko ajan.
Kävin tänään puutarhassani ja olipa siellä kova tuuli...en meinannut aloilla pysyä, Naapuri kuvas sen videolle.
Missä se jesari on kun sille olis käyttöä*lähtee penkomaan kaappeja*No mää vaan kysäsin, ei voi muuten tietää...
Missä se jesari on kun sille olis käyttöä*lähtee penkomaan kaappeja*
Nivelrikko joo..koska niissä se nivelrikkoko*halaan*
...vaiii koskako siellä on näppäilty jotakin...